آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

پسر 9 ماه ی من ❤

1392/2/19 18:00
نویسنده : mumy
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من 9 ماهگیت مبارک

مثل یه چشم بهم زدن داره میگذره و تو روز به روز بزرگ تر میشی کاش میشد از این روزها نهایت لذت رو ببرم میدونم یه روز خیلییییییی دلم برای الان تنگ میشه!

کارها و حرف هایی که این ماه یاد گرفتی

تعقیب و گریز

رو زانوهات میشینی

وقتی ما با لباس بیرون باشیم گریه میکنی واسه بیرون رفتن

"دادا" گفتن یاد گرفتی فک کنم دلت داداش میخواد خخخخ

عاشق تاب تاب شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منیره
4 خرداد 92 18:19
اخی بمیرم واسه این طفل معصوما مریض که میشن ادم دلش میخاد های های گریه کنه واسشون مگه چقدر جون دارن که مریض هم بشن


خدا نکنه عزیزم اره واقعا
سارا مامان آرتین
11 خرداد 92 16:15
مبارکه 9 ماهگیت عزیز خالهههههههههه
بله یه روزی دلمون برای این روزها تنگ میشههههههه


میسیییییییییییییییی
نرگس
14 خرداد 92 7:58
وای عزیزم ماشاالله. خوب مامی جون زودی واسش داداش بیار دیگه....


من ؟ داداش ؟ بچه ؟ نههههههههههههههه
مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:51
9 ماهگیت مبارک کوچولووووووو


میسی