آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

خدایا کمک کن

1392/6/23 19:21
نویسنده : mumy
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

آرمین خوشگل من عروسک مامان ٤-٥ روز هست که گلوت عفونت کرده و حالت اصلا خوب نیست اولش با استفراغ شروع شد و بعدش هم تب شدید  الهی مامانت بمیره تا الان ٦ تا آمپول بهت زدن و تمام پات کبوده ولی هنوز تبت قطع نشده هیچی نمیخوری بجز شیر چشمات گود رفته و سیاه شده

دلم میخواد بمیرم ولی اینجوری نبینمت

الهی قربونت برم که اینقدر صبوری هیچ وقت این صحنه ها رویادم نمیره

الان روی پام یه وری خوابیدی و داری نفس نفس میزنی منم کاری بجز گریه از دستم بر نمیاد

دکتر گفت تا فردا اگه تبت پایین نیاد باید ببرمت آزمایش دلم نمیخواااااد مگه بچه ی من چش شده که خوب نمیشه با این همه آمپولو شیاف و داروووو

یا خدا خودت فرشته کوچولومو زود خوبش کن خدایا دردشو بیار برای من نذار اینجوری ببینمش خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 شهریور 92 22:23
الهی من بیمرم... خاله فدات بشم ایشالا زودد زود زود خوب میشی. من خیلی برات دعا میکنم.
مامانی غصه نخور. وقتی نینیها مریضن مامانا باید قوی تر باشن...



خدا نکنه عزیزم مرسی
میرزا کوچک خان
23 شهریور 92 22:57
عزیزم. توکلت بخدا باشه. انشاالله خوب میشه. غصه نخور. تمام انرژیت و بذار برای پرستاری از جیگر خاله....


مرسی عزیزم خالهی مهربون
ترکان
25 شهریور 92 18:39
ایشالا که زووووووووووود خوب میشه


بوسسسسسس
مامان دخملی
26 شهریور 92 23:52
salam elahi khoda bad nade khale joon
zodi khob sho maman bishtar az in ghose nakhore


مرسی عزیزم
مینا مامان آرمانی
26 آذر 92 12:59
خدایا هیچ بچه ای رو مریض نکنه ایشالله.خیلی سخته اوهومممم