آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

یه مامان نیمه حرفه ای :دی

1391/8/2 20:28
نویسنده : mumy
963 بازدید
اشتراک گذاری

یه کم حرفه ای شدم ولی اعتراف میکنم بچه داری سخت ترین کار دنیاستتتتتتتتتت

خدا رو شکر افسردگیم بر طرف شد و حالم یکم بهتره میتونم به کارام برسم و دارم از بودنت لذت میبرم از دیروز اقو گفتن یاد گرفتی

بعضی وقتا بد جوری لج میری و جیغ میزنی و کولی بازی در میاری خنده

اینم دو تا عکس جدید

مرسی از راهنمایی همتون شرمنده نمیتونم جواب بدم وقت سر خاروندن ندارم افسوس

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نرگس
9 شهریور 91 19:55
وااااااااااااای نازی.........
لیلا
10 شهریور 91 19:59
سلااااااااام عزیز دلم . ناااازی بزرگ شده . ماشالله . خدا رو شکر خیلی خیلی خوشحالم مامان حرفه ای الهی که همیشه سلامت باشید . 2 ماه دیگه اینقدر لذت میبرس که میگی 10 تا دیگه میخواااااااااااام مواظب خودتون باشید
ترکان
10 شهریور 91 21:01
آرمین گلی
شقایق.مامان حباب
11 شهریور 91 0:25
خدارو شکر که بهتری... ایشالا همیشه شاد باشید
مامان آویسا
11 شهریور 91 17:41
خدارو شکر عزیزم که بهتری و داری حالشو می بری خوشکل خاله چه باهوشی که ایقده زود اقو می گی
خاله مژگان
16 شهریور 91 19:06
یعنیییییییییییییی عاشق آرمین تماااااااااااااااااااااا حتما گلبرگم بیاد عاشق آرمین میشه بس که نازه اسفند یادت نره گلبرگم تا آخر هفته دیگه میاد دعا کن
پرنیا
17 شهریور 91 0:07
آرمین جان پا گذاشتنت به دنیای شادی ها و آرزوها مبارک باد
mamane Ali
17 شهریور 91 1:54
به به مامان خوووووووب همینجوری میخوامت
فائزه
17 شهریور 91 12:52
سلاااااااام من فائزه ام مامان دانیال یادته؟ منم میخواستم طبیعی زایمان کنم. هی منتظر بودیم. من سزارین کردم.درد طبیعی رو کشیدم ولی نتونستم. خیلی ناراحت شدم .حالت بهتره حالا؟؟؟؟؟ فکر کنم راضی نبودی از زایمانت. بخیه هات چراااااااااااا باز شد؟ حالا چی کار کردی؟
نازنین
17 شهریور 91 15:53
سلام عزیزم خدا رو شکر بهتری و داری از مادر بودن لذت میبری آرمین جونو ببوس راستی گلم خاطره زایمانمو نوشتم دوست داشتی بیا بخون
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 23:37
عزیزم میدونم چی میگی چون خودم م دارم همین روز هارو تجربه میکنم .. خیلی سخته ... من مامانم خیلی کمک میکنه .....حال منم خیلی بد بود ما که تازه اومدیم خونه خودمون...بووووس