آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

فرزندم...

1391/7/7 22:40
نویسنده : mumy
937 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم:

 آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی، اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم، اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است، صبور باش و درکم کن.

 یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم. برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم… .

 وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن. وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر.

 وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو. وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده…

 همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی… زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو… روزی خود میفهمی.

 از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو. یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم. کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.

فرزند دلبندم، دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
7 مهر 91 23:09
اخیییی
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 مهر 91 13:51
وایییییییییییییییییییی چقدر قشنگ دلم گرفت!
مامان آویسا
11 مهر 91 9:51
ای حان ان شاالله صد سال زنده باشی سالم و سر حال ولی این انتظارا رو نداشته یاش
mamane Ali
11 مهر 91 14:34
خیلی قشنگ بود .. خودت نوشتی ؟
مامان علی مرتضی
11 مهر 91 20:56
به به چه قشنگ