آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

دو ماهگی آرمین خان❤ و (واکسن)

1391/7/19 12:31
نویسنده : mumy
961 بازدید
اشتراک گذاری

.: آرمین جان تا این لحظه ، 2 ماه و 0 روز و 21 ساعت و 28 دقیقه و 24 ثانیه سن دارد :.

عشقممممم دو ماهت هم تموم شد و روز به روز داری بزرگ تر میشی ماشاالله

امروز بلاخره روز واکسنت فرا رسید و منم همش ناراحت و نگران

 صبح خندون بیدار شدی و کلی بازی کردی نمیدونستی قرار چه بلایی سرت بیاد .

ترو تمیزت کردم و استامینوفن بهت دادم و راه افتادیم

بعد از تشکیل پرونده قد و وزن و دور سرت رو اندازه گرفتن

وزنت:٧٦٠٠

قد:٦١

دور سر:٤١

ماشاالله همه چیز عالی بود

نوبت واکسن رسید و هی استرس من بیشتر میشد تو هم خوابت برده بود و خانومه گفت باید بیدار باشی اینقدر مماختو مالوندم که بیدار شدی و اول قطره فلج اطفال بهت داد و بعد هم واکسن

تا واکسنو زد اینقدر گریه کردی و جیغ کشیدی که منم گریم گرفته بود و سریع بغلت کردم اروم شدی و از جای واکسنت یکم خون اومد الهی بمیرم

الانم مثل فرشته ها خوابی

امیدوترم بیشتر از این اذیت نشی و زودی دردش خوب شه

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
19 مهر 91 14:59
اخی ماشالاهههه فداش بشم من ایشالا طوری نمیشه عزیزمم
زهرا
20 مهر 91 12:38
سلااام خانووومی! واای خدا آرمین رو نگاه.. ای جانم... ایشالا زودی خوب شه . اما دکتر طاها به خاطر سرماخوردگیش 2 هفته واکسنش رو عقب انداختا..
خاله مژگان
21 مهر 91 17:28
سلام دوستم چرا به ما سر نمی زنی راستی من خیلی از واکسن مترسم خیلی اذیت شد؟
مامان آویسا
23 مهر 91 22:50
ماشالله عجب قد و وزنی همیشه سالم باشی خاله جون
mamane Ali
24 مهر 91 21:05
ماشالله هزار ماشالله مامانی نگران نباش دوماهگی آرمین جونی مبارک
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 13:58
عزیزم 2 ماهگیت مبارک خاله .. خدا رو شکر که همه چی خوبه نانازی
مامان علی مرتضی
3 آبان 91 14:36
دوماهگیت مبارک عزیز دلم
سارا
7 آبان 91 3:50
ماشااااااااااااااااااااااااااالاااااااااااااااااااا
خیلی جیگره


مرسی عزیزم