آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

آرمین سه ماه ی من ❤

1391/8/19 18:10
نویسنده : mumy
950 بازدید
اشتراک گذاری

.: آرمین جان تا این لحظه ،

3 ماه و 0 روز و 3 ساعت و 14 دقیقه و 14 ثانیه سن دارد:.

 پسر گلم سه ماهت هم بسلامتی تموم شد و وارد ماه چهارم زندگیت شدی .

کارایی که تا الان یاد گرفتی :

دو تا دستتو میشناسی و تا مچ میکنی تو دهنت و اگه درش بیاریم شاکی میشی

وقتی رو شیکم میذارمت سرتو بالا میگیری و گردنتو نگه میداری

وقتی باهات بازی میکنم لبخند میزنی و نیشت تا ته باز میشه مثل این ~> نیشخندالبته بدون دندون !

اب دهنت هم همش میریزه و کش میاد که واسه شروع پایه ریزی دندونات هست

لوس شدن رو هم کامل یاد گرفتی تو چشام نگاه میکنی و ناز میکنی و غر میزنی خوبه دخمل نشدی وگرنه چقدر ناز نازی میشدی خنده

صداهای که در میاری : قا ، قو ، قی ، ق، آقوووووو خلاصه همش محور ق هست

قربونت بره مامان کلی کار یاد گرفتی ها فدات بشمممم .

دلم داره ضعف میره واسه وقتی که تاتی تاتی کنی و بگی مامان خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگس
19 آبان 91 20:33
وای که چه پسملی شده پس......سه ماهگیش مبارک.


merccc
مامان آویسا
19 آبان 91 22:41
سلام عشق توپولی خاله
سه ماهگیت مبارک
ای جان همه چیزش مثل آویساست آب دهنو دست خوردنو ... فقط آویسا به جای ق غ می گه


bacham farsish khoob nist
لیلا
20 آبان 91 19:32
آخی نااااااازی زنده باشه . بووووووووووووووس ماشالله به اقا آرمین گل


merc khale joon joooooni
شقایق(مامان محمد ارشان)
21 آبان 91 13:09
مبااااااااااااااااااااااارک باشه آرمین خاله
مامانی عکس یادت نره


merc azizam chashm axam mizaram
میرزا کوچک خان
23 آبان 91 12:12
ای جانم...
منم دلم واسه اون لحظه تاتی کردن سینا ضعف میره مثل تو...


kash zoodtar biaaaaad oon rooza
mamane Ali
25 آبان 91 0:25
سلام گلم .. 3 ماهگی گل پسر مبارک .. از الان آب دهنش داره میاد ؟ فکر کنم قراره خیلی زود دندونش دربیاد .. بابا یه کم دست بکش به سر پسرک تنبل من ! ده ماهش شده هنوز هیچ خبری از دندون نیست !


merc azizam dar miad be zoodi ishala ajale nakon
Nazanin
29 آبان 91 1:01
4ماهگيت مبارك عزيزم
آرزو جون تا چشم رو هم بزاريم 4ساله ميشن انگار همين ديروز بود هر روز چرتكه مينداختي ميومدي سايت ميگفتي من هنوز نزاييدم يادش بخيررررررر


are nazanin joon oonrooz raftam khoondam enghad delam vase oon rooza tangiiiiiiid
باربی
12 آذر 91 21:00
وااااااااااااااااااااااااااااااااای چه نازه پسرت به کی رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هزار ماشالله ایشالله سایتون تا 100سالگیش بالا سرش باشه


مرسی گلم یه کم به من یکم باباش ههههه