آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

اولین قهقه و غلتیدن

1391/9/3 19:11
نویسنده : mumy
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد من

دیگه واسه خودت اقایییی شدیها بعضی وقتا نگات میکنم میگم کی اینقدر بزرگ شدی

چند روزی میشه که وقتی یه وری میذارمت سریع می غلتی و من کلیییییی ذوق مرگ میشم

امروزم بابا داشت باهات بازی میکرد و تو قهقه میزدی طوری که شیکمت بالا پایین میشد

راستی ولکسن هم تو راهههههه ووووووییییی اصلا نمیخوام بهش فکر کنم

قرار به زودی دوربین بخرم و باهاش کلی عکسهای خوشگل ازت بگیرم  میام تو وبت میزارم ایشالاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

علي خوشتيپ
6 آذر 91 19:44
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ني ني و محرم ژورنال دنياي نفيس شركت كردم.كدم 35 هست.ميشه به من راي بديد.به دونفر ميتونيد راي بديد.ممنونم
mamane Ali
7 آذر 91 1:32
ای جانم مبارکه پسر زرنگ انشالله خزیدن و راه رفتنت .. مامانی حالا مونده تا 4 ماهگی ..از الان عصه ی واکسن رو نخور


مرسی عزیزم
ای بابا تا این جوجه ها بزرگ بشن ما هزار بار میمیریم
مامان کیان کوچولو
7 آذر 91 18:08
عزیز دلم .. خدا حفظش کنه ....


مرسیییییییی
mahtab
8 آذر 91 13:57
ماشاا.. به این پسر نازنازی
خدا براتون نگهش داره


مرسی گلم
لیلا
8 آذر 91 20:13
آخی عزییییزم ماشالله انگار همین دیروز بود میگفتی چرا به دنیا نیومده ، اما الان روزها دارن میگذرن و هی بزرگ و بزرگتر میشه . از طرف من ببوسش . انشالله زنده باشه . از تموم لحظات فیض ببر


اره واقعا لیلاجون مثل برق و باد گذشت


نرگس
9 آذر 91 1:29
وای منم کشته مرده قهقهه های دخملم هستم.... تبریک میگم مامی جونم


مرسییی
میرزا کوچک خان
9 آذر 91 17:13
ای جووووووونم....
سینایی من که تازه داره تمرین میکنه که یاد بگیره غلت زدن رو...
ماشاالله...


مرسی عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
10 آذر 91 16:20
آفرین پسر زرنگ ما منتظر عکسای خوشگلتیم
مامان آویسا
11 آذر 91 10:43
سلام عزیزم هیچی شیرین تر از صدای قهقهه بچه هاست زودی دوربینو بخر که حسابی دلمون تنگ شده ها
نرگس
13 آذر 91 15:12
ماشاالله به داماد گلم....
کم پیدایی مامی جونم. من هر روز حداقل یکبار میام دیدن تو و پسمل ....چرا زود زود به روز نمیکنی پس؟


والا منتظر بودم دوربین بخرم بیام که هنوزم نخریدم!
مامان دکتر آرمان
16 آذر 91 8:23
چه پسر ماهی دارید خدا حفظش کنه سری به وب
پسرم بزنید خوشحال می شم



مرسی
ادرس نذاشتی که عزیزم