آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

پسملک من چهار ماهش شد❤

1391/9/20 17:39
نویسنده : mumy
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

.: آرمین جان تا این لحظه ،

4 ماه و 1 روز و 2 ساعت و 11 دقیقه و 20 ثانیه سن دارد .: بغل

کارایی که یاد گرفتی :

غلتیدن ، فقط به یک سمت البته 

گرفتن اشیاء در دست

قهقه زدن

در آوردن انواع صداها از جمله با ، ما ، انواع ق غ قهقهه

تف بازی همراه با بووووووووووووووو کفتن

مامان جون آقایی شدی واسه خودتماچ

و اما واکسن :

صبح رفتیم بهداشت و تو طبق معمول که اینجور موقع ها 10 برابر خوشگل تر میشی اینقدر ناز شده بودی که نگو

منتظر نشستیم تا نوبتمون بشه صدای  نی نی های دیگه که بخاطر واکسن جیغ میزدن میومد و من به بابایی میگفتم بریم نمیخوام بچم اینجوری بشه

تا اینکه نوبتمون شد و اول قد و وزن و دور سرتو گرفتن ماشاالله مامان رکورد زده بودی

قد : 66

وزن : 10 kg

دور سر :43

و خانومه گفت نمودارو رد کردی و یه سری ازمایش باید بدی و من گفتم نخیر دکتر خودش دیده گفته خوبه خنثی

نوبت واکسن شد وگذاشتمت رو تخت و بهت قطره دادن اونو خوردی و خانومه با امپول اومد و من گریه ام گرفته بود خلاصه واکسنو زد و تو گریه کردی بمیرم اما تا بوست کردم ساکت شدی و بعدشم اروم بود فقط پاتو تکون نمیدادی .

تا شب خوب بودی تا اینکه تب کردی و هی تبت رفت بالا رسید به 39 درجه و منم تنها و بیتجربه مونده بودم چی کار کنم لباساتو کم کردم بهت قطره میدادم تا امروز طهر که تبت خدا رو شکر اومد پایین داشتم دق میکردمناراحت

الانم داری برام از اون صدا خوشگلا در میاری و لوس میشی قربونت برم.

4 ماهگیت مبارک زندگیمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسین
20 آذر 91 19:32
ای جانم به نی نی تپلی.کاش عکسشم بود میدیدیمش.حسین من 1 ماه و 10 روز از پسر شما بزرگتره


عکساش که هست عزیزم
خدا حفظش کنه نینیتونو
نرگس
20 آذر 91 22:23
مبارکه عزیزم.


مرسیییییییییی
مامان آنیل
22 آذر 91 22:15
سلام عزیزم ماشالا چه گل پسری خیلی وقت بود سر نمیزدم خیلی نازه خدا حفظش کنه خط قرمز رو رد کرده اونم چه جور گلم رو ببوس


مرسی عزیزم لطف داری
مامان دخملی
24 آذر 91 3:16
salam azizam
khale joon 4 mahegit mobarak
mami bi zahmat vazne armin kocholo ro nanevis


مرسی خاله جون
چشم
سمانه(مامان محمد حسین)
25 آذر 91 1:02
ماشاالله پسرم به مامانت بگو برات همش صدقه بده یه بار چشم نخوری گلم


چشم خاله جون
مامان آویسا
25 آذر 91 18:00
چهار ماهگیت مبارک
ماشاالله به این رشد معلومه که مامانی جسابی شیر داری خوش به حال جفتتون
عزیز خاله همین جوری بزرگ شو حسابی مامانی رو خوشحال کن
آفرین به تو که این کارهارو یاد گرفتی


مرسی گلم
میرزا کوچک خان
28 آذر 91 23:19
ماشاالله ....
به تو میگن یه مامان خوب...



خجالت کشیدم هههه
مامان علی مرتضی
1 دی 91 0:31
چهارماهگی عسلمون مبارک،من پسرم توی زونش رکورد زد البته ماشالله آرمین رکوردش بالاتره،وخانمای بهداشت بزرگش کردن ولی متخصص گفت یک سال ب بعد رشدش کند میشه الان عادیه نگران نباش


اوهوم بعد لاغر میشن
مامان کیان کوچولو
6 دی 91 13:42
واااای که چه لحظه ی سختیه واکسن زدن ... واقعا ً نمیشه تحمل کرد ..


آرههههههههههه
نرگس مامان باران
17 دی 91 18:08
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه در ضمن اگر قبلا رای داده اید بازهم میتونید رای بدهید بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد یادتون نره هااااااا منتظر رای قشنگتون هستم یه دنیا مرسییییییییییی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5