آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

یلدا

1391/9/30 21:58
نویسنده : mumy
784 بازدید
اشتراک گذاری

یلدا

یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.

عشقم اولین یلدایت مبارک ماچ

 

پارسال این موقع توی دلم بودی و با هم رفتیم مهمونی یادش بخیر

امسال اینقدر خوشگل کنارم خوابیدی و من دارم نگاهت میکنم و هی عاشق تر میشوم و در تعجبم که چقدر زود گذشت!

 

 

دوست جونا یلدای شما و نینی خوشگلاتون مبارکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
4 دی 91 18:01
اولین یلدات مبارک خوشگل خان

سلام ودرود فراوان خاله جون خبر داری ما اسباب کشی مجازی کردیم؟؟؟توی خونه جدیدمون منتظرتون هستیم


چشمممممممممم
مریم مامان بهار
6 دی 91 2:10
آرمین جون اولین یلدات مبارک تپلی من
الهی من ببینمت و بخورمت دولوپی


مرسی خاله جونم
مامان کیان کوچولو
6 دی 91 13:43
مرسی گلم یلدای تو و گل پسری هم مبارک



بوس
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
7 دی 91 16:38
سلام خوبین؟گل پسرت خویه؟
تورو خدا بیشتر عکس بزار از آرمین گلی ما عکس میخواییم


چشم
نرگس
8 دی 91 12:00
سلام مامی جونم. چرا از دوماد گلم دیر به دیر رونمایی میکنی؟


شرمنده دوربینم هنوز نیومئدههههه