آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

5 ماهگی پسمل مامی ❤

1391/10/20 17:46
نویسنده : mumy
932 بازدید
اشتراک گذاری

.:آرمین جان تا این لحظه ،

5 ماه و 0 روز و 2 ساعت و 34 دقیقه و 53 ثانیه سن دارد :.

٥ ماه از لحظه ی اومدنت گذشت از لحظه ای که بغلت کردم و باورم نمیشد مال من باشی

چقدر دلم برای اون روزا تنگ شده روزای نوزادیت

کاش زمان انقدر زود نمیگذشت تا میتونستم بیشتر از این روزها لذت ببرم

5 ماهه شدنت مبارک نفس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

میرزا کوچک خان
20 دی 91 19:39
ووی ووی ووی وووووییییییییییی

ماشاالله...

ایشالا صد ساله بشه موش موشی...


ملسییییییییییییی
مامان آویسا
21 دی 91 9:33
پنج ماهگیت مبارک خوشکل خاله


ملسی
خاله مژگان
21 دی 91 16:10
واییییییییییییییی 5 ماههههههههههههههههه
انگار همین دیروز بود داشتم وبتو میخوندم و تو آرمینو به دنیا آورده بودی(مرداد) و من هم منتظر بودم........


آره بخدا
نایسل
21 دی 91 21:23
واقعا گلم چقدر زود میگذره
چه زود گذشت همین چند وقت پیش بود منتظر بودیممم
افتخار بده و به دنیا بیادددد
چقدر دوست داشتنی ناز شده
روز به روز تپل تر خوشگل تر
ماشالله خدا حفظش کنه ....
مرسی به فکرم بودی عزیزم ولی میدونی دیگه حوصله نی نی وبلاگمو ندارم
وقتی نی نی دار شم مینویسمم نمیدونم چرا به همه مامانا حسودی ام میشه ....
حسودی هم که نه یعنی دوست دارم منم داشته باشم میششه غبطه خودن
خیلی مراقب خودتو نی نی ججججونی باش عزیزززککم
من هیچچ وقت فراموشتون نمیکنم همیشه بیام نت میام بهتتتو ن سر میزنم از خوش حالی هات خوشحال میشم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس





ایشاالله هر چی از خدا میخوای بهت بده عزیزم و به زودی تو هم یه نینی قلمبه بیاری
بیشتر بیا دلم برات میتنگه

وروجک مـــــــــــــــــــــــا
21 دی 91 22:55
مبارکه 5 ماهه شدنت آرمین جون بوووووووووووووووووووووس


ملسی خاله جونی
مامان آویسا
23 دی 91 9:03
پنچ ماهگیت مبارک کوچولوی خاله


ملسی
مامان آویسا
23 دی 91 9:05
راستی موهات ماشااللله چقده زیاده خوش به حالت خاله


مرسی خاله
نرگس
23 دی 91 18:49
آرمین جونم انشاالله صد ساله شی و همینجور سالم و سرحال بمونی


بووووووس
مهسا(مامان هستی)
24 دی 91 1:04
مبااااااااااارکه عزیزم
خوشحال میشم با هم دوست بشیم من لینکتون میکنم اگه دوست داشتین شما هم مارو لینک کنید


چشم حتما
مامان دنیز
26 دی 91 16:49
5 ماهگیت مبارک پسر خوشگله


مرسییییی
مامان سمی
2 بهمن 91 16:00
سلام خوشگل پسر.ماشاالله تو چقدر نازی.
با آرتین من دوست میشی آرمین جونی؟
اگر موافقی به مامان مهربونت بگو لینکمون کنه و برامون پیغام بذاره.آرتین خوشحال میشه باهات دوست بشه


خوشحال میشم من لینک کردم
مامان علی مرتضی
5 بهمن 91 18:14
5 ماهگیت مبارک عزیز دلم هزار ماشالله بترکه چشم حسود


مرسی خاله جون
نازنین
27 خرداد 92 21:31
چه گل پسر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.

http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


مرسی عززیزم چشممم