آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

اعتراف

1391/11/1 0:51
نویسنده : mumy
837 بازدید
اشتراک گذاری

از بعد از اون اتفاقی که افتاد واست عشقم بهت صد برابر شد مثل یه شوک بود و فهمیدم یک ثانیه بدون تو نمیتونم میمیرم...

دیگه هیچ وقت نمیخوام مریضی و ناراحتی و گریه ات رو ببینم

من بعد از دوران حاملگی و زایمان و این پنج ماه تازه اون روز فهمیدم مادر بودن یعنی چی وقتی تو بغلم بودی و با هم گریه میکردیم

نمیدونم چرا همش فکر میکنم برات کم میزارم یا مامان خوبی نیستم اما بخدا تمام تلاشمو تا الان کردم که بهترین باشم برات ولی بازم این احساس و دارم

وقتی به اینده فکر میکنم تنم میلرزه از اینکه نتونم مامان خوبی باشم از اینکه نتونم خوشبختت کنم و هزار تا چیز دیگه

شب که میشه همش مرور میکنم که در طول روز باهات چجوری بودم و هی غصه میخورم که کم گذاشتم نمیدونم چرا نمیدونم همه مامانا اینجورین یا من افسرده شدم و دیوونه

خدایا کمکم کن برای بچم بهترین باشم

خیلی خستــــــــــــــــــه ام 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله مزگان(مامان گلبرگ)
1 بهمن 91 13:51
عزیزم منم همش همین حس رو دارم ولی مگه مامان بد هم داریم؟ این نشون میده که ما زیاد حساس هستیم ولی خوب چه میشه کرد.....
ولی من میدونم که تو بهتریم مامان دنیاییییییییی.


قربونت برممممممممممممممممم
مریم
1 بهمن 91 17:12
سلام عزیزم
دقیقا می فهمم چی میگی. خدا رو 1000 مرتبهشکر کهپسرت خوبه..
من این حسو کهنکنه برای پسرمکم میزارم از هفتهاول تولدش دارم. از وقتی که زردی گرفت و گفتن اگه خوب شیر میخورد شاید نمی گرفت. و من همش فکر میکردم کوتاهی کردم و مادر خوبی نبودم و ....
ولی بعدنا فکر کردم خدایی کهما رو قابل مادر شدن دونسته، مادری کردنم بمون یاد داده. مادری کردن همین کاراییه که ما از صبح تا شب و از شب تا صبحمی کنیم. نه کمتر و نه بیشتر.

اوهومم
ممنم اولش خیلی سختی کشیدم




زهره(مامان یاسین)
1 بهمن 91 17:18
کاملا درکت می کنم انشالله که همه ی نی نی ها از ماماناشون راضی هستنبااجازه لینکت می کنم.خوشحال میشم تو هم این کارروبکنی


مرسی عزیزمم خوشحال شدم منم لینک کردم
میرزا کوچک خان
1 بهمن 91 19:13
عزیزم
منم همین حس و دارم....
خیلی حس بدیه...
بیا با هم سعی کنیم ازش فاصله بگیریم...
چون بچه هامون بجای این فکرا به مامانای با روحیه نیاز دارن.... غیر از اینه؟


اوهوم سعی میکنمممم
مامان آویسا
2 بهمن 91 7:48
نه خانومم اینا حسای مادرانه است نه افسرده شدی نه دیوونه گلم در همه هست
خسته نباشی خنده های کوچولوت خستگیتو در می کنه


مرسیییییییییییییییییی
مامان نازنین
2 بهمن 91 17:57
خدا رو شکرررررررررر بخیر گذشت و الان آرمین جون سالم کنارته
ایشالا دیگه هیچوقت مریضیشو نبینی
آرزو شک نکن که مامان خوبی هستی و برا آرمین جون هیچی کم نزاشتی ببین خیلی از همسن و سالات از فکر بچه دار شدن فرار میکنن ولی تو همه سختیها رو تحمل میکنی از همه چی میگذری بخاطر لبخند آرمین و حفظ زندگیت

تلاشها و سختیهایی که کشیدی ستودنیه مادر نمونه

قربونت برمممممم گلم
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 بهمن 91 15:14
خصوصی
مامان نازنین
4 بهمن 91 16:58
آرزو جون کجایی؟خیلی نگرانتم خانومی


نبودم عشمممممممممممم
مهسا(مامان هستی)
5 بهمن 91 3:01
ایشالاااااا که دیگه مریض نشی عزییییییزم
دوست عزیییزم خودتو اذیت نکن قطعا مادر خوب و نداکاری هستین پس خودتونو اذیت نکنین در کنار پسر گلتون از زندگی لذت ببرین


مرسی عزیزممممم
مامان علی مرتضی
5 بهمن 91 18:13
خصوصی داری عزیزم
مامان دنیز
8 بهمن 91 10:50
نگران نباش ان شالله که همه چی رو به راه میشه


امیدوارم