آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

یه سری حرف و عکس از هفت ماهگی

1391/12/15 19:54
نویسنده : mumy
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

آرمین جونم بلاخره بعد از 5 روز تب و لرز خدارو شکرخوب شدی پسرم

ببخش مامان نمیشه بیام اینجا بنویسم واست اخه وقت نمیشه و همش دارم به تو میرسم گلم

همین الانم که دارم واست مینویسم هی باید بیام دنبالت ببینم داری چیکار میکنی اخه چند وقت یاد گرفتی با روروک گاز بدی و هر جا دلت میخواد بری و کلی کارای جدید یاد گرفتی که ایشالا زود میام و مینویسم

یه چند تا عکس از هفتمین ماه زندگیت میزارمقلب

 

اینجا واسه اولین بار بود که پاتو اوردی بالا و خوردی

آرمین متفکر

اینجا هم رفته بودیم باغ بیرون شهر و یه موتور اونجا بود منم سوارت کردم کلی کیف کرده بودی

آرمین خبیث میشود خخخخ

اینجا هم پارک نزدیک خونمونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آنیل
15 اسفند 91 21:46
خوب خداروشکر که آرمین جون بهتره.عزیزمو ببوس ماشالا نااااز شده گلم


مرسی عزیزممم چشم
مامان کوثری
15 اسفند 91 23:24
پیشاپیش سال نو مبارک چیزی به آخر سال نمونده با طراحی تقویم کودک کارت تبریک عید و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه http://temparti.blogfa.com/
نرگس
16 اسفند 91 0:16
سلام پسر خاله آرمین. ماشاالله شما هم خیلی بزرگ شدیا. من و مامانم دلمون برات تنگ شده بود. خوب یکم کمتر شیطونی کن تا مامی وقت کنه بیاد ازت عسک بزاره دیگه.


باشه دوست جونیم
مامان محمدرهام جون
16 اسفند 91 9:52
عزیزدلم خیلییییییییییییییی دوست دارم خوشگل خاله،مامانی از طرف من بچلووووووووووووونش بعدم غرق بوسه اش کن لطفا


چشمممممممم
مامان آویسا
16 اسفند 91 12:08
وای توپولی رو ببین خیلی ناز شدیا
خبیث نشو که اصلا بهت نمیاد کوچولوی شیرین
ان شالله که دیگه مریص نمی شی گل پسر


ملسی خاله جونی
خاله مزگان
16 اسفند 91 21:55
ای جانم
توپولوی گرد و قلمبه .


بووووس خاله جونم
مامی آنیتا(نازگل)
17 اسفند 91 23:45
ای جونننننننننم آرمین خبییثش هم خوشجلهههه


ملسیییی
مامان پویان و آیسان
17 اسفند 91 23:48
ماشالله اقااااااااااااااااااااااااااا شدهههههههههههه


مرسیییییییی
رها
18 اسفند 91 0:05
قربون اون استایلت بررررررررررررم من پسر کپلی


ملسی خالهههه
مامان سمی
19 اسفند 91 8:58
ماشاالله به این پسر ناز و شیطون
مشخصه مامان مهربون که حسابی وقتته آرمین جون پر کرده چون دیگه سری به ما نمیزنی


بخدا کچلم کردههههههه
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 اسفند 91 23:45
وایـــــــــــــــــــــی دلم برات ضعف رفت عســـــــــــــــــــــــــــــل خان


میسی خاله
سارا مامان آرتین
22 اسفند 91 9:44
ای جونم با این عکسهای خوشکلللللللل
ژست خبیثی هم بهت میاد جیگر خالههههههههههههه


مرسی خاله جونم