آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

7 ماهه شدن مرد من ❤

1391/12/22 18:40
نویسنده : mumy
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

با تمام سختی هاش ، سختی های مادر بودن چقدر زود گذشت!

شاید بخاطر شیرینی هات هست ،یا لذت مادر بودن نمیدونم فقط میدونم چقدر تو این 7 ماه خوشبخت بودم و هستم.

کارهایی که یاد گرفتی

دویدن تو روروک ، دیگه هر جا دلت بخواد میری و کلی کیف میکنی تو اتاق خودت تو اتاق خواب ما تو حال فقط تو اشپز خونه بخاطر پله نمیتونی بری

یه کیف سی دی کفشدوزکی رو میزه تی وی هست که تو عاشق اونی هی ممیری برش میداری میندازی

عاشق پرده خوردنی! تا ازت غافل میشیم پرده میخوری خخخخ

عاشق گلدونه دم دری  هر میری گلاشو میکشی میندازی

تو اتاق خودتم که میری همش با گلایی که به میله تخت اویزون کردم ور میری

کم کم داری چهار دست و پا رفتن رو هم یاد میگیری خودتو عقب جلو میکنی اما دنده عقب میری

عاشق بازی کردنی مخصوصا این که رو پاهات بایستی و دستاتو بگرم و عقب جلو کنم از خنده ریسه میری

شبا خیلی تو خواب وول میخوری بخاطر تو ما دیگه رو زمین میخوابیم و تا صبح من 10000 بار میزارمت سر جاتو هی بیدار میشم میبینم نیستی قل خوردی رفتی !

خیلی شیطونو خوردنی شدی

آهان تا الان 3 تا کلمه گفتی خدا ، بابا ، خب

الان فقط یه بار در روز میخوابی و بقیه روزو مشغول شیطونی هستی

خلاصه اینکه مامان روز به روز داری "بزرگ " تر میشی و ترس و لذت من بیشتر میشه

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی آنیتا(نازگل)
23 اسفند 91 9:10
ای جونمممممممممممممم پسمل زرنگ فعال


موووچ
نرگس
23 اسفند 91 11:14
باريك الله چقدر كاراي بامزه بلدي آرمين خان مبارك باشه هفت ماهگيت عزيزم.


ملسی خاله جونم
سولماز مامان آنیل
23 اسفند 91 19:16
عالیه باهوشم آفرین به تو معلومه که کلی هم شیطونیقربونت برم


چجورمممممممممم شیطونه اوووف