آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

نظرات (13)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 خرداد 92 14:04
ای جوووووووووووووووووووووووونم
خاله جونی رمز و برات تلگراف کردم


مرسیییییی
مامان محمدرهام جون
11 خرداد 92 14:30



ماچ خاله جونم
سارا مامان آرتین
11 خرداد 92 16:02
ای جونم وروجکمونوووووووووو


بووووووووس
مامی آنیتا(نازگل)
12 خرداد 92 0:41
ای جونم چقدر آقا شده هزار ماشاالله


مرسییییی
مامان دنیز
12 خرداد 92 1:31
قربونت برم حسابی خوش میگذرونی


خدا نکنه خاله جون تنکیوووووووووو
هما (مامان پرهام)
12 خرداد 92 2:33
الهی خاله فدات شه چقدر بزرگ شدی یه دفعه. ماشالاااااا


خدا نکنه خاله جوون مرسی
mamane mahdiyar
12 خرداد 92 12:05
enshallah hamishe salemo salamat o shad zire saye pedar madaresh zendegi kone


مرسی عزیزم
مامان آنیل
12 خرداد 92 19:01
عزیزم چقد زود بردیش اتاق بازی منم یه بار بردم آنیلو اما میترسیدم سوار چیزیش کنم


ارمین اینقدر شیطونه که ترن هم ببرم سوار میشه
مامان آرتین
13 خرداد 92 0:52
ماشالله .چقدر نازه خوشحال میشم به ما سر بزنید و تبادل لینک کنیم اگه موافقین به من خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم.منو با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید .ممنون
نرگس
14 خرداد 92 7:56
عزیزمممممممممم. از نگاهاش معلومه که چقدر داره بهش خوش میگذره.


خخخخ
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 20:32
سلام سلام مامانی خوبی؟ نمیدونم قبلا آلبوم عکسای دوستای محمدارشان و دیدی یا نه؟ من میخوام از همه دوستای ارشانم ی عکس براش یادگاری بذارم ک اگر قابل بدونی میخوام عکس نینی شما هم تو دوستای ارشان باشه اگر دوست داشتی برو ی نگاهی ب آلبوم بنداز (تو قسمت موضوعات وبلاگ هست) و اگر خواستی برام عکس 3تا عکس بفرست ک توش تغییرات نینی معلوم باشه از کوچولویی تا الان اگر هم وقت نداشتی ک بفرستی بهم اجازه بده ک خودم از وبلاگت کپی کنم. این آدرس ایمیل منه: hobab.topoli91@yahoo.com
مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:52
عزیز دلم حسابی شیطونی کن عجقم


بوووووووووس خاله جونم