آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

سه روز تنهایی

1391/7/6 13:37
نویسنده : mumy
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی دیروز رفت شکار واسه سه روز

اخه عاشق شکارهست همش میگه آرمین بزرگ شه با هم بریم و من میگم نه سر به سرم میذاره میگم پسمل من مهربونه از این کارا نمیکنه

خلاصه اینکه منو تو تنهاییم و تازه قدر بابایی رو میدونم تو این مدت خیلی کمکم کرده و حالا که نیست نمیدونم به کدوم کار برسم

تورو هم تا میذارم زمین بدت میاد و بلند بلند میگی"قاااا قااا" قربونت برم

اینقدر با مزه و خوردنی شدی که دلم میخواد محکم بچلوووووونمت

خدا کنه زود بگذره و بابا بیاد دلم تنگولیده براش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 مهر 91 15:14
سلام عزیزم پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدید بنام " امیرعلی فروغی" اینم آدرس رای گیری: http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 مرسسسسسسسی
نایسل
6 مهر 91 17:42
آخییییییییییییییییییییی ای بابا ها چه آرزو هایی برای پسراشون دارن
لیلا
6 مهر 91 22:16
عزیییییییییزم . بیا پسرت شده همدمت . ببوسش به جای من انشالله همیشه کنار هم باشید و کانون زندگیتون گرم . ممنونم که وبلاگم اومدی . من درکت میکنم . انشالله نینیت سلامت باشه . همین که به فکرمی یه دنیاست
مامان محمدرهام جون
7 مهر 91 0:51
ان شالله بابایی زودتر برمیگرده ودلتنگیتون تموم میشه.لطفا"از طرف منم بچلونش