آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

خرید واسه عشقم

1391/1/4 15:25
نویسنده : mumy
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم واست خرید مامی جون لباسهای خوشمل خریدم ولی هنوز کلییییی خرید باید بکنم مژه

ووووی تو این تصورت میکنم میخوام بخورمت خوشمزه

 

این سلیقه ی بابایی بود عشق قهوه ایه

اینم قنداق و جوراب و ناف بندتون جیگملم

 

راستییییی تکونات شروع شده وای که من چه عشقی میکنم شیرین ترین احساس دنیاس

دارم لحظه شماری میکنم تا بیست و هشتم که برم پیش دکتر صدای قلب کوچولوتو بشنومبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دخملی
19 اسفند 90 1:07
مرسی عزیزم . چشم لباسای نی نی هم خیلی قشنگه
بابای ملیسا
19 اسفند 90 11:07
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
دکمه
20 اسفند 90 13:15
جااااااااان! چه لباسای نازی!!!!!!!!! ایشالا به سلامتی!!!
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 13:21
سلام عزیزم ممنون سر زدید من برای پسلی خودم دو دست لباس سایز صفر خریدم که تا دو ماهگی خوب اندازه اش بود .البته چون جهش رشد داشت قدش براش کوچیک شده بود .10 روزگی یه دست دیگه هم سایز صفر براش خریدم . ولی بقیه رو سایز های 1 و 2 و جدیدا هم 3 میگیرم البته این رو بگم هر مارکی و هر شرکت تولید کننده سایزاش با هم متفاوته آخه در حال حاضر پارسا یک دست از لباس های سایز صفرش که نوزادی بود کاملا اندازه اش هست مارکش چیکو بوده . اما بقیه اندازه اش نیست . بستگی به جثه نی نی گولو هم داره در حال حاضر تموم لباس هایی که برای 6 ماهگی پارسا خریده بودم اندازه اش هست و قداشون داره کوتاه میشه البته من زیاد براش لباس نگرفتم و به توصیه مامانم عمل کردم ولی الان هر دو هفته براش خرید می کنم و فکر می کنم خیلی بهتره اینجوری لباس هایی که برای ناناز گرفتی خیلی قشنگه مبارکش باشه
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 13:24
در مورد سر همی هم سعی کن سایزهای بزرگتر بگیری آخه حیفه پارسا فقط دوبار پوشید و بعدش رفت تو کلکسیون لباسهاش چون قدش براش کوچیک شده بود .
mamane Ali
20 اسفند 90 18:32
سلام عزیزم .. خریدن سیسمونی و لباس برای نینی قشنگترین خرید دنیاست،.
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 22:09
خواهش می کنم عزیزم
دکمه
21 اسفند 90 8:10
منم موافقم که نباید لباس زیاد خرید..... مامان محمد پارسا راست میگه... منم گوش دادم به حرف خواهرام و مادرم.... یه چیزایی خریدم. به اندازه لازم. بقیه رو بعدا هر ماه میخرم براش.
انشاالله به سلامتی پسمل نازت این لباسا رو تنش کنه....


نایسل
21 اسفند 90 21:24
اخییییییییی لباساشو جون جون جون
مامان امیر مهدی
23 اسفند 90 15:07
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مامان محمد مانی
28 اسفند 90 23:49
سلام مامان چه لباسهای نازی برای پسری خریدی انشالله به همین زودی ها می پوشه و شما هم براش ضعف می کنی. یاد سال گذشته خودم افتادم که باردار بودم و می رفتم خرید. دوست داشتید به منو گل پسرم سر بزنید. سال نو هم مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید.