آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

نوروز مبارک

1391/1/1 18:57
نویسنده : mumy
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم عیدت مبارک بیبی منبغل

امسال دعای من فقط یه چیز بود سلامتی توماچ

 منو بابایی تصمیم گرفته بودیم تاصبح بیدار باشیم واسه تحویل سال تا ساعت شیش  بیدار موندیم بعد دیگه نتونستیم تحمل کنیمو بی هوش شدیم وقتی بیدار شدم دیدم یه ربع بیشتر نمونده ایین یه ربعم همش داشتم میدویدم اینور اونور شمارش معکوس که شروع شد رسیدم قهقهه

راستی مامی دیروز رفتم واسه خرید ست کالسکه اونی که میخواستم گیرم نیومد اقاه گفت بعد عید میاره.انشالله بعد عید میرمقلب

و در اخر هم دوستای گلم

                                 ⓗ ⓐ ⓟ ⓟ ⓨ   ⓝ ⓞ ⓦ ⓡ ⓞ ⓞ ⓩ       

سال خوبو پر برکتیو واستون ارزو میکنم همینطور سلامتی که مهمترین چیزه به نظر من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
5 فروردین 91 6:16
سلام وب خیلی زیبایی داری موفق باشی ولی کاش بجای مامی همون مامانی را بنویسی بهتره
نرگس
5 فروردین 91 10:42
سلام عزیزم ............سال نو مبارک انشاالله تو و پسر خوشگلت و همسرت سالهای سال در کنار هم با سلامتی و خوشبختی زندگی کنین.
دکمه
9 فروردین 91 8:38
سلام! سال نو مبارک!