آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

سونوگرافی

1391/5/17 0:59
نویسنده : mumy
665 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب تکون نخوردی تا امروز عصر

دیگه نشستم یه دل سیر گریه کردم  دلم نمیخواست نه برم دکتر نه ماما حالم دیگه بهم میخوره از همه

تصمیم گرفتم برم سونو زنگ زدم ساعت سه و نیم گفت همین الان بیا خوشحال شدم  بابایی اومد دنبالمون  

دکتر سونو قبلی رو که دید گفت بچه جا خوش کرده ! از تاریخ رد شده

من دراز کشیدم و دوباره چشمم به اون مانیتور بود و هیچی حالیم نمیشد طبق معمول .

همش نگران بودم که چی میخواد بگه و ترسیده بودم

تا اینکه دکتر میگفت و منشی تایپ میکرد

سن: ٤١ هفته و پنج روز

وضعیت :سفالیک

وزن :٤٢٠٠

تاریخ زایمان :١٠ مرداد!!!

ضربان قلب :١٣٠ و نرمال

مایع دورت هم پایینترین حد نرمال بود یعنی یه کوچولو کم شده بود ولی گفت خوبه و

تا بیست مرداد وقت دارم اگه نیایی باید یا برم القای مصنوعی یا سزارین

پیر شدم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

ترکان
17 مرداد 91 1:57
ای بابا.آرمین که کوتاه بیا نیست حداقل شما بیخیال شین برین برای سزارینوزنش برسه به 5 کیلو خطرناکه ها خدایی نکرده اتفاقی براش میوفته
نازنین
17 مرداد 91 3:05
الهیییییییی عزیزم درکت میکنم ما دلمون به همین تکونای نینی خوشه و خیالمون راحته وقتی تکون میخوره عزیزم ایشالا به سلامتی آرمین خوشکله بیاد تو بغلت
شقایق.مامان حباب
17 مرداد 91 11:39
آرمینم دیگه داری مامانی رو اذیت میکنیهااااااا قربونت برم بیا دیگه
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
17 مرداد 91 12:22
سلام عزیزم قربونت برم این همه که صبر کردی چند روز دیگه بیشتر نمونده صبور باش خودتو سرگرم کن تا کمتر بهش فکر کنی انشالله صحیح و سالم بغلش کنی عزیزم
نسی (مامی درسا)
17 مرداد 91 13:56
وای قربونش برم ماشاالللللللللللللللله 4200 . همون هی میخوره و تپل می شه که دوست نداره بیاد بیرون ایشااله سلامتی می یاد عزیزم اصلا استرس نداشته باش هر وقت موقعش شد خودش می یاد
نرگس
17 مرداد 91 14:16
خوب خدارو شکر و به سلامتی و دل خوش. حسابی تپلیش کردیااااااااا


مرسی عزیزم
نایسل جون
18 مرداد 91 11:39
وای آرمین در بیا دیگه ...... برو سزارین کن دیگه مادر بچه کل انداختین ؟؟؟
نایسل جون
18 مرداد 91 14:56
عزیز دلم بعضی ها اصلا دردشون نمیگیره باید بری آمپلول فشار بزنی میدونی چقدر برات بده ... میگن خیلی این آمپول برای قلب و بچه ضرر داره حداقل برو سزارین کن
سمانه(مامان محمدرهام)
18 مرداد 91 17:47
سلاممممممممممممم ارمین خان کجایی الان؟؟؟ فردا آخرین مهلتته خاله جون بپربیرون تا مامانی اذیت نشه.مامانی زودی بیا عکس بذار برامون
مامان دخملی
19 مرداد 91 0:19
سلام ای جونم عزیز خاله بابا بیا دیگه دلمون ضعف کرد بیا مامان و اذیت نکن جیگر خاله بدنیا بیای مامان و بابا میخورنت شیطون خاله دوست دارم
خاله مژگان
19 مرداد 91 19:13
آفرین به تو دوست مقاوم. تو که اینهمه صبرکردی.این چند روز هم روش .همین که آرمین خان توپولو و سالمه خدا رو شکر.
mamane Ali
19 مرداد 91 21:05
من هر دفعه که میام میگم دیگه زایمان کردی .. خیلی بهش خوش میگذره اون تو ظاهرا اگه زایمان کردی خبر بده هااا
شقایق.مامان حباب
19 مرداد 91 23:42
آرمین خاله ما منتظر خبریما بهمون بگو اومدی یا نه
نرگس
20 مرداد 91 18:23
عزیزم به سلامتی فکر کنم دیگه زایمان کردی. حتما زودی بیا خبرای خوبو بهمون بده.مواظب خودت باش.
شقایق.مامان حباب
20 مرداد 91 19:21
حسابی دلم شور افتاد...... یعنی واقعا آرمین اومده که مامانش نتونسته بیاد؟
وندا
21 مرداد 91 11:12
سلام من هی بهت سر میزنم ببینم چه خبر خانومی دیگه احتمالا آرمین جان تو دل مامانش نیست و اومده تو بغل مامانش انشالله
عروسک خانوم
21 مرداد 91 17:58
نکنه شمام گوشت شتر خوردی منم خیلی خوردم میترسم راست باشه
mamane Ali
21 مرداد 91 18:13
الان دیگه باید آرمین خان به دنیا اومده باشه ! تولدت مبارک
شقایق.مامان حباب
22 مرداد 91 12:08
وااااااااااااااااااااااای خدا دیگه مطمئن شدم گل پسری اومده.............. آرزو جون بیا دیگه
نایسل جون
23 مرداد 91 16:31
این بچه اتتتتتت در اومد یا نه ؟ خاله شدم یا نه بیا دیگه دلمممم داره پر پر میزنه
نایسل جون
23 مرداد 91 16:32
ماشالاااااااا تپلل خالهههههه شده 4200 ای وللللل
الي(نازنين)
24 مرداد 91 11:29
سلام.خوبي؟از ماماناي كلوپ شهريور 91 هستم...به كلوپ شما هم سر ميزدم كجايي خانوم؟زايش كردي بالاخره؟هر روز از دوستات تو كلوپ ميپرسم اما كسي ازت خبر نداره.نگرانتم...لطفا بي خبرم نذار.مرسي
مامان دخملی
25 مرداد 91 1:18
سلام عزیزم فکر کنم پسمل گلی بدنیا اومده که پست جدید نذاشتی خاله خوش اومدی امیدوارم همیشه در کنار مامان و بابای مهربونت زندگی خوب و خوشی داشته باشی عزیز خاله اومدی به پریناز منم سر بزن بازم مامانی تبریک به شما و بابایی زودی بیا
شقایق.مامان حباب
25 مرداد 91 18:36
آرمین خاله پس کجاااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لیلا
25 مرداد 91 19:17
چی شد سر ما به دنیا اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم باید تبریک بگم بهت . به سلامتی انشالله . آخه نیستی گلم . بوووووووووووووس
نازنین
26 مرداد 91 20:01
سلام عزیزم خوبی؟ حتما به سلامتی آرمین جون به دنیا اومده که کم پیدایی قدمش مبارکه خانومی آرمین خوشگله به دنیای زمینی ها خوش اومدی مامانی در اولین فرصت با عکسا و خاطره شیرین لحظه دیدار با گل پسری بیا که بیصبرانه منتظریم منم 40 هفته و 4 روز گذشته ولی هنوز خبری از هانیه خانوم نیست