آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

رویش اولین مروارید و چهار دست و پارفتن

1392/1/5 23:22
نویسنده : mumy
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر بود که یهو دیدم دندون خوشملت جوونه زده کلی ذوق کردم زنگ زدم به بابایی هم گفتم هر کاری کردم نزاشتی عکس بگیرم ازش

کاش زودتر بیاد بیروووووووون خیلی خوشمل میشییییییی

دارم تدارک جشن میبینم واست اگه خدا بخواد

اونی که علامت زدم داره در میاد

 

راستی از روز عید هم داری چهار دست و پا میری و هر جا دلت بخواد میری و شیطونی میکنی و بهم میریزی.

خلاصه که مرد شدی مامان جونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مزگان(مامان گلبرگ)
6 فروردین 92 1:17
به به مبارکااااااااااا باشه هم دندونت هم راه رفتنت عزیزم


مرسی خاله جونم
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
7 فروردین 92 0:19
سلاممممممممم
مبارک باشه مروارید خشمل آرمین جون
عیدتونم مبارک انشالله سال خوبی داشته باشین بووووووووس


مرسی عزیزم عید شمام مبارک
سارا مامان آرتین
20 فروردین 92 13:57
رویش اولین مرواریدت مبارک
آرتین من که 8 ماهش هم تموم شد و از دندون خبری نیست


مرسی
حتما تو 9 در میاره
نرگس
21 فروردین 92 8:54
مباركههههههههههههههههههه انشاالله كه همه دندوناي خوشگلت زودي در ميان و غذاهاي خوشمزه باهاشون ميخوري


مرسی خاله جونم