آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

چهار ماهگیت تموم شد مامی جونمممم ❤

1390/12/10 1:24
نویسنده : mumy
538 بازدید
اشتراک گذاری

.: پسمل مامی جان تا این لحظه ،

4 ماه و 0 روز و 17 ساعت و 32 دقیقه و 42 ثانیه تو دل مامانشه :.

 الهی فدات شم که تا الان مردی شدی واسه خودتخنده

مامان اینقد تنبل و سنگین شدهناراحت

خوشمل من دیگه نمیتونم واسه دیدنت صبرکنمخوشمزه

همش میرم عکساتو نگاه میکنم بغلالان این شکلی هستی ماه من

 

زود گندالو شو بیا من بخولمتماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دکمه
10 اسفند 90 8:53
جااااااااااان! دلم آب شد.... کاش منم یه روزی همچین پستی بذارم! ایشالا زود گندالو میشه میاد بغلت جیگرت!
مامان امیر مهدی
12 اسفند 90 20:39
سلام ممنون که به ما سر زدین ایشالا زود زود پسملت بدنیا میاد اونوقت عکسهای خوشکلشو واسمون بزار... این روزها هم واست به یاد موندنی میمونه هر لحظش خاطرس قدر دوران بارداری رو بدون گلم
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 15:30
سلام مامانی من اپم بیا نظرم بده ممنون
نرگس
18 اسفند 90 8:13
سلام عزیزم فدات شم گلم. مرسی از لطفت . دلم خیلی برای همه تنگ شده . خیلی درگیرم و سرم شلوغه . دیروز رفتم سونو و نینیم دخمله... خیلی به همه سلام برسون. راستی وب نینیت هم خیلی نازه. خدا حفظش کنه. بوس
مامان امیر مهدی
18 اسفند 90 10:40
ممنون که سر زدی