آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

آرمین کپلیه 8 ماهه ی من ❤

1392/1/23 2:29
نویسنده : mumy
902 بازدید
اشتراک گذاری

.: آرمین جان تا این لحظه ،

8 ماه و 1 روز و 10 ساعت و 26 دقیقه و 56 ثانیه سن دارد :.

وای که چقدر شیرین و شیطون شدی مامان هر روز خوشمزه تر میشی و خوردنی تر

کارایی که تو این ماه یاد گرفتی و اتفاقها یی که تو این ماه افتاد :

چهار دست و پا رفتی

دستتو میگیری به همه چیزو بلند میشی می ایستی

مامانو کچل کردی اخه همش میخوای باهات بازی کنم

دندون در آوردی

هر چی بخوای فورا باید در اختیارت باشه وگرنه مامانو کچل میکنی

نون، تخم مرغ ،کره رو تست کردم با کلی ترس و لرز (بخاطر حساسیتت) خدا رو شکر که اتفاقی نیافتاد و حساسیت به گندم نداشتی

عاشق بیرون رفتن شدی و خلاصه مردی شدی

ورودت به 9 ماهگی مبارک

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرپرواز
23 فروردین 92 7:30
سلام مامان آرمین جان وب زیبا و قشنگی دارید. من یک وبلاگ ساختم در مورد شیوه ی درست تربیت دینی فرزندان.خوشحال میشم سری بزنید و نظر بدید . اگه خوشتون اومد لینگم کنید.
مهسا(مامان هستی)
25 فروردین 92 16:32
8 ماهگیت مباااااااااااااارک عزیییییزم
مامان دنیز
14 اردیبهشت 92 9:54
9 ماهگیت مبارک افرین پسمل زرنگی شدی همه کار بلتی
زهره
14 اردیبهشت 92 12:18
امروز وبتون رو دیدم خیلی پسرت خوردنیه خدا ببخشدش بهتون پسر من 21 مرداد دنیا اومده
زهره
14 اردیبهشت 92 12:21
بهادر من هم حساسیت داره اما جرات نکردم کره وماست وتخم مرغ رو تست کنم
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 14:00
مبارک باشه 8 ماهگیت خوشکلمممممممممممم