آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

میلاد عشق

1392/6/19 23:41
نویسنده : mumy
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: آرمین جونی تا این لحظه ،

1 سال و 0 روز و 7 ساعت و 57 دقیقه و 2 ثانیه سن دارد :.

 

آرمین من تولد مبارک قربونت برم

 

یک سال گذشت از اون روزی که گرفتمت تو بغل و عاشقت شدم خدایا باورم نمیشه مرد شدی

مرد من

ایشاالله تولد ١٢٠ سالگیتو با هم جشن بگیریم ایشاالله عروسیت پدر شدنت پدر بزرگ شدنت خخخخ

دوست دارممممممممممم اینقدر خوشحالم که نگو

٢٧ مرداد نوبت آتلیه داریم واسه عکس تولد چون اولین سال هست و. شما هنوز کوچولویی تصمیم گرفتیم بریم آتلیه که موندگار باشه قربونت برم من

                                                       

به زودی با عکسهای تولد آتلیه ای میاییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خواب گو
19 مرداد 92 0:27
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


مرسی منم همینطور
ترکان
19 مرداد 92 0:35
تولد تولد تولدت مبارکهوراااااااااااا اولین نفری شدم که کامنت تبریک تولدتو نوشتم آرمین گلیایشالا که 100 ساله بشی
مامان آرزو شما عضو ف.ی.س.ب.و.ک هستی؟


سلام عززم مرسی گلم
نه فیس داشتم دی اکتیو کردم حوصلشو نداشتم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 مرداد 92 11:01
قرار وبلاگی واسه همه مامانای تهرانی ســــــلام مامانی مهــــــــــــربون یه قرار وبلاگـــــــی داریـــــــــم چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر،نوزاد و کودک MBC2013" از 20 لغایت 23 شهریور سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشه هــرکی پایه است فقط کافیه ی کامنت کوچولو بـــزاره ... در مورد تاریخ 22 شهریور که جمعه اس و هم بابا ها بیکار و همه ی اونهایی که شاغل هستن نیازی به مرخصی نــــــــدارن همه مـــــــــی آن ... درمورد ســـاعتش هم با هم ، هماهنگــــ می کنیم ... نظرتــــــــــــــون چیه ؟ اینم آدرس وبلاگــــ http://ninihaye91.niniweblog.com ی کامنتـــــــ
میرزاکوچک خان
19 مرداد 92 16:43
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک عشق خاله!!!!!!!!


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی درسا
19 مرداد 92 20:40
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشی


مرسی خاله جون مهربونم
مامان آویسا
21 مرداد 92 14:14
تولدش مبارك گل پسر ما
ان شالله صد وبيست ساله شه


مرسی عزیزم بووووووووووووس
خاله مژگان
21 مرداد 92 16:18
ارمین جونم تولدت مبارک

یاد پارسال افتادم که همش میومدم پست هاتو میخوندم و منتظر ارمین بودم تا اینکه اومدی و پست شیرین ترین سختی دنیا رو گزاشتی و من کلی اشک میریختم و می خوندم
الانم کلی اشک تو چشمام جمع شده اخه خیلی زود گذشت نه؟
آرمین خوشگلم ایشاله تولد 120 سالگیت

قربونت برم عزیزم
اره واقعا زود گذشت
مرسی دوست خوبم

نازنين
25 مرداد 92 11:55
ارمين جونم تولدت مبارك

ايشالا جشن فارغ التحصيلي و دوماديت عزيزم

آرزو سالروز مادر شدنت مبارك....اميدوارم ساليان سال در كنار همسر و ميوه زندگيتون عاشقانه زندگي كنيد و شاهد موفقيتهاي گل پسرتون باشيد



قربونت برم عزیزممرسییییییییییی
شهرزاد
1 شهریور 92 20:55
تولد تولد تولدش مبارک ...ایشالا 100000 سالگیش رو جشن بگیرین


مرسییییییییییی
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:33
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککک پسر خوگل وخوشتیپم الهی 120ساله شی وتندرست وشاد باشی


مری عزیزمممممممممممممممم
مامان کیان کوچولو
17 شهریور 92 10:54
عزیزم مبارک باشه پسرم تولدت
همیشه شاد باشی گلم ..


ملسیییییییییی
هنگامه
20 شهریور 92 16:38
با تاخیر تولدت مبارک گل زیبا و خندون . منتظره عکسهای خوشگلت هستیم


مرسی گلم