آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

سونوگرافی

1391/2/25 19:04
نویسنده : mumy
2,656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجمماچ

امروز بلاخره بعد از مدتها انتظار رفتم سونو هم خوشحالم هم ناراحت چون به دکتره گفتم بهم نشون بده نینمو گفت خانم قابل دیدن نیست صبر کن به دنیا بیاد میبینیشزباناخه نمیدونه من چقدر تو کفم واسه دیدنت ناراحتفقط تونستم قلبتو ببینم چه خوشمل تالاپ تولوپ میکرد قربونش برم بغل

خوشحالم چون همه چیز اوکی بود وزنتم خوب بود البته نگفت چند فقط گفت خوبه !

دیگه قاطی کردممممممممممممم با این حساب کتابا منتظریه هفته از حساب خودم بزرگتر بودی مامان من با کدومم پیش برم اخه ؟گریهکاش میشد برم سونو رنگی نمیخوام ریسک کنم این همه صبر کردم دو ماه دیگه هم صبر میکنم

در سونوگرافی انجام شده تصویر یک جنین زنده با فعالیت قلبی نرمال در کاویتی رحم با پرزانتاسیون سفالیک جفت فوندال قدامی گرید ٢ رویت شد .

میزان مایه امیینوتیک در حد نرمال است.سن حاملگی بر مبنایر جدولOsaka

 

BPD=77 mm--------29 W & 4 D

FL= mm-------------29 W & 1 D

 

عکسشو نذاشتم جون هیچی توش دیده نمیشد

خدایا صد هزارمرتبه شکرت که همه چیز خوب بود خیالم راحت شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
25 اردیبهشت 91 23:29
عزیزممممم الهی بگردم سونو سه بعدی برو خوب خوشملم
میرزا کوچک خان
26 اردیبهشت 91 9:02
عزیز دلم! حرص نخور واسه پسری خوب نیست! دو ماه صبر کن! هرچند درکت می کنم...
نفس مامان
26 اردیبهشت 91 9:08
ببخشید عزیزم با تاخیر روزت مبارک خداروشکر نی نی جونمون هم سالمه
نایسل
26 اردیبهشت 91 11:29
آخی من نمیدونستم ولی زن دایی من رفت هیچی اش نشد
مامان محمدرضا
26 اردیبهشت 91 12:39
آخی قربونت برم یاد بارداری خودم میفتم
مامان دخملی
26 اردیبهشت 91 15:43
سلام خدا رو شکر که نی نی حالش خوبه این دکترای سونو رو باید خفه کرد
شقایق.مامان حباب
2 مرداد 91 19:10
ببخشید مامانی من 1 سوال از این قسمت وبلاگت دارم(با تاخیر) تو این هفته که رفتی سونو وزن جنین رو نگفتن؟ آخه من دوس دارم نینیم مثل آرمین گلی تپلی بشه میخوام با آرمین مقایسه کنمش...... اگه میشه بهم بگو وزنش چند بود؟ ممنون میشم