آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

سرما خوردگی

1391/2/17 7:54
نویسنده : mumy
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ساعت ٧:١٧ دقیقه هست و ما همچنان بیداروبی خوابناراحت
مامانی این چند روز مردم و زنده شدم نمیدونم از کجا اومد این ویروس منو از پا در اورد حالا من هیچی امیدوارم تو جات راحت بوده باشه. اذیت نشده باشی اخه از روزی که مریض شدم همش تکون میخوری بیش از حد، خیلی نگرانت بودم.

نمیخواستم هیچ دارویی بخورم اما مجبور شدم اخه خیلی تب داشتم ترسیدم حالم بدبود رفتم دکتر بهم استامینوفن و لوراتادین و سفکسین داد گفت هیچ ضرری واسه تو نداره اما من تا دیدم حالم بهتره دیگه نخوردم

این خوابمون کی میخواد تنظیم شه خدا میدونه، از بیکاری رفتم تو یه سایت عکسه خودم و بابایی رو دادم ببینم چه شکلی میشی دیدم اووووووووف اونی که میخوام مو فرفری

قربونت بشم تو با هر شکل و قیافه ای که باشی واسه من زیباترین نینی دنیایی

راستی مامی دوشنبه هفته بعد سونو دارم میتونم ببینمت ،دارم لحظه شماری میکنمممممبغل

از ١٥ هفتگی ندیدمت تا الان ناراحتکاش زودتر برسه اون روز

خوب دیگه مامی برم زور بزنم ببینم لالا میبره یا نه ،شما که فکر نکنم خوابت بیاد اخه همش داری شیطونی میکنی ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

دیبا نفس مامان
17 اردیبهشت 91 10:11
ایشالا زودتر خوب شی عزیزم واقعا تو حاملگی سرماخوردن نگرانی داره!!!!!!!! سونو رفتی بی خبرمون نذار
میرزا کوچک خان
17 اردیبهشت 91 10:32
میگم یه تغییر کوچولو توی لینک دونیت بده باقلوا! ایشالا به سلامتی میری و نی نیت رو می بینی!
نایسل
17 اردیبهشت 91 11:06
آخی قربونت بشم الهی که بهتر ششی عزیززز دلم چدر نی نی تون نازه الهی بگردمش
نایسل
17 اردیبهشت 91 11:06
خبر سونو تو به ما هم بده دوستم
نایسل
18 اردیبهشت 91 0:04
اسمشو گذاشتی ارمین عزیزززز دلم


Are belakhareee
نایسل
19 اردیبهشت 91 19:36
عزیززززز دلمممم مبارکک خیلی اسم خوشملیه!!! خوش نام باشه جیگرممم حال خودت بهتره مامان نی نی ناز نازی
مامان الی
20 اردیبهشت 91 13:27
گلم ایشا... زود زود خوب بشی واییییییییییییییییییی چه پسمل نازی ممنون که به ما سر میزنی ننه
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:18
خدا رو شکرررر
دیبا نفس مامان
22 اردیبهشت 91 16:40
عشق یعنی مادر؛ صبر یعنی یک زن ؛ مهر یعنی دختر؛ نور یعنی خواهر؛ هر چه هستی عشق یا صبر، مهر یا نور، پیشاپیش روزت مبارک
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 1:03
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد آپم
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:34
روزت مبارکه خانومی!
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 9:51
گلم ایشالا زودی خوب شی نی نی گلی هم سالم و سلامت باشه ....امین
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:46
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
نرگس
24 اردیبهشت 91 11:19
سلام عزيزم انشاالله كه تا حالا خوب شده باشي گلم. اسم پسرت هم خيلي قشنگه انشاالله كه هميشه سالم و شاد باشيد .....
ميتونم وب پسر دوست داشتنيتو توي وب دخملم لينك كنم؟
مواظب خودت باش.بوس


اره عزیزم چرا که نه فقط وبلاگتو یادت رفته واسم بذاری
بوس
شقایق.مامان حباب
15 خرداد 91 22:34
اسم نینی خیلی خوشگله ایشالا خوشنام بشه. مامان جونی میشه لطفا ادرس اون سایتی که رفتی عکس نینیرو در آوردن به منم بدی؟ تا حالا چند جا پرسیدم هیشکی جواب نداده. لطفا اگه برات مشکلی نیست برام تو وبلاگم بنویس... مرسی