آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

وضعیت ما تو هفت ماه

1391/2/27 22:38
نویسنده : mumy
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل فوتبالیست من ! قربون اون شوت ها و لنگ و لگدات برمبغل

امروز رفتیم دکتر واسه چکاپ خدا رو شکر همه چی خوب بود منم یک کیلو اضافه  کرده بودم این ماه بازم خدا رو شکر چون داشتم فیل میشدم کلا تا الان ١٠ کیلو اضافه کردم .

فشارم ١١ بود و اینکه صدای قلب خوشمل شما هم خوب بود این سری قایم نشدی سریع پیدات کرد منم مثل همیشه نیشم تا ته باز شد و کلی ذوقیدم نیشخند

دیگه اینکه فردا ازمایش گلوکز دارم گریهامشب تا صبح هم که بیدارم نباید چیزی بخورم ناراحت

اها راستی امروز بلاخره شله زرد خوردمممممم خوشمزهچند روز بود هوس کرده بودم

از این به بعد هم باید هر ١٥ روز بریم دکتر

دیگه این کل خبرا بود حالا ازمایشو بدم جوابشو بگیرم میام برات مینویسم فقط خدا کنه قند نداشته باشمنگران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میرزا کوچک خان
28 اردیبهشت 91 8:33
منم آزمایش قند دارم ولی می ترسم برم بدم!
مامان الی
28 اردیبهشت 91 12:54
عزیزم به آزمایشگاه بگو اگه مشکلی نداره یه کوچولو آبلیمو بریز تو شربت گلوکز
خوردنش راحت می شه

شعله زرد هم نوش جونت
هههههههه


رفتم دادم دیگه به هر مکافاتی بود
مرسییییی
مامان دخملی
29 اردیبهشت 91 11:07
سلام مامانی وای آزمایش گلوگز خیلی بده منم دادم امیدوارم که قند نداشته باشی واسه نظرت هم ممنون عجیجم