آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

نتیجه آزمایش

1391/2/31 23:51
نویسنده : mumy
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرمین من  ماچخوبی مامان فدات شه

امروز رفتم جواب ازمایشمو گرفتم یکی از استرس هام تموم شد جون خدارو شکر هیچ مشکلی نبود الکی اینقدر ترسیدم واسه قند خون افسوس

عفونت ادراریم نداشتم که واقعا عجیبه چون من چندین سال درگیر درمانش بودم اخرم خوب نشد بازم خدا رو شکر

دیگه اینکه کمدتو بلاخره گرفتم وسایلاتو هم بلاخره چیدم الان مونده تخت و فرش تا تکمیل شه اگه خدا بخواد .

دوست دارم مامان مواظب خودت باش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دخملی
1 خرداد 91 0:07
سلام مامانی خدا رو شکر به سلامتی
نایسل
1 خرداد 91 0:55
عزیزززز دلم ماشالا بزرگگ شده کهه منم خوبم خیلی بهترم مرسی به فکرم بودی
mamane Ali
2 خرداد 91 2:47
سلام مامانی .. من همیشه میام سر میزنم و پستات رو میخونم ولی نمیشه که نظر بزارم نینیمون دیگه داره میادااااااااا .. راستی گلم من لینکت کردم
خاله جون
4 خرداد 91 1:16
اغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و در آویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن مبارک باد. التماس دعا به سلامتی انشاالله خوشحال میشم به هم سربزنید ویه یادگاری برامون بزارین
خاله جون
4 خرداد 91 1:17
اغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و در آویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن مبارک باد. التماس دعاانشاالله به سلامتی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و یه یادگاری برامون بزارین
ناز گل مامان
4 خرداد 91 20:29
ایشالا به سلامتی عزیزم خیلی ناز نازن نی نی ها
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
7 خرداد 91 23:13
منم لینکت کردم عزیزم بوووووس