آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

خواب

1391/3/14 11:22
نویسنده : mumy
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من قربونت بشم مننننننننننننن تا کی دیگه باید صبر کنمناراحت

دیشب خواب میدیدم به دنیا اومدی تو بغلمی دارم بهت شیر میدم چقدر خوشحال بودمگریه

نمیدونم چرا افریقایی بودی مامان قهقههولی خیلی خوشمل بودی ناراحت

داشتم نگات میکردم یهو یادم اومد که ازت عکس بگیرم بیام بذارم اینجا به همه بگم نینیم اومده قلبکه یهو پریدم افسوس

راستی دیشب رفتیم فرش اتاقتو گرفتیم نمیدونم چرا وقتی اومدیم خونه توهم زدم دخترونس ولی باز امروز به این نتیجه رسیدم که دخترونه پسرونه نداره خنثی

سه شنبه هم باید بریم دکتر اخه دیگه چک ها شده هر پونزده روز خوشمزهاینطوری دلم برای صدای قلبت کمتر تنگ میشه.

اهااااا راستییییییی اینقدر سکسکه میکنی تازگیا  روزی چند بار بغلقربون اون هیپ هیپ کردنات بشم میخوام بچلونمت نمیشه ناراحتبه امید چلوندنتماچ

سه شنبه میام واست مینویسم بعد از دکتر قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سوگل
14 خرداد 91 12:13
سلام مامی عزیز خوبی خانومی بهت تبریک میگم انشالله به سلامتی خیلی زود پسر نازت رو تو بغلت میگیری من اهنگ وبلاگت رو خیلی دوست دارم ممکنه لطف کنی کدش رو برام بفرستی مرسییییییی
مامی آرمان
14 خرداد 91 12:22
چه وبلگ خوشگلی داری مامی جونم. ایشالله به سلامتی پسملی رو بغل میکنی . به سلامتی همه نی نی ها دست و هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان دخملی
14 خرداد 91 17:27
سلام مامانی مبارک باشه
مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 0:43
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضایلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد به جهان صد بار اگر کعبه ترک بر دارد به ما هم سر بزنید آپم
شقایق.مامان حباب
15 خرداد 91 22:12
سلام مامان آرمین. خسته نباشی... از خوندن وبلاگت خیلی لذت بردم. خیلی به من نزدیکی. منم تو دلم 1نینی پسری دارم که تو 5 ماهه. میشه لینکت کنم؟ آخه خیلی به هم نزدیکیم. خودمو با تو میسنجم. اگه اجازه لینک بهم میدی و دوست داشتی با هم دوست بشیم لطفا بیا تو وبلاگم و برام نظر بذار. ممنون میشم. منتظرتم www.1hobab1.blogfa.com
میرزا کوچک خان
16 خرداد 91 11:47
جوووووون واسه اون سکسکه هاش!
شقایق.مامان حباب
16 خرداد 91 17:27
سلام دوست من. ممنون از لینکت. بابت سایت هم که برام فرستادی ممنونم. ایشالا آرمین جونی زود زود صحیح و سالم بیاد تو بغلت.


قربونت برم عزیزم مرسی
sanaz
30 تیر 91 13:05
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید
sanaz
30 تیر 91 13:06
خدای بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشیده بر تو مبارک امید که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند گردی. امام علی (ع)