آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

دوباره دکتر و حساب کتاب و گیج شدن من

1391/3/17 12:45
نویسنده : mumy
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک من ماچ

دیروز نشد برات بنویسم عزیزم ببخشید .

ساعت ٤:٣٠ رفتم دکتر و کلی منتطر شدم تا دکتر اومد و نوبتم شد رفتم رو وزنه دیدم به به شدم هفتاد و نه کیلو یعنی تا الان چهارده کیلو اضافه کردم فشارم یازده بود صدای قلب شما هم عالیییییییییییییی نیش منو باز کرد دوباره نیشخند

و اینکه دیدم دکتر داره حساب کتاب میکنه و اتمام چهل هفته رو زد بیست مرداد در صورتی که تاریخ دنیا اوومدنت هشتم مرداد دقت کردم دیدم داره از رو اولین سونو که میگن درست ترین سونو هست حساب میکنه خلاصه اینکه من دیگه موندم کی به دنیا میایییییییییییییییی دوازده روز اختلافه من همون هشتم مرداد و میخوام دیگه نمیتونم صبر کنم گریه

تازه نوبت بعدیم هفدهم تیر داده یک ماه دیگه من دلم برات تنگ میشه تا اون موقع که ناراحت

دوسمت دارهم ناراحتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شبي مامان هانا
17 خرداد 91 14:37
سلام مامي خوبي.مي خواستم بگم منم ماه هفتمم تموم شد و تازه رفتم تو هشت ماهگي ولي بايد در اين ماه هر دو هفته يكبار بري دكتر: ايشاا... ني نيت زود مياد پيشت.منم خيلي هولم و منتظر و بي تاب.سالم بدنيا بيان ني نيامون ايشاا... راستي واسه ني نيت اسم نذاشتي هنوز؟ من وبتو لينك مي كنم شما هم اگه دوست داشتي ما رو لينك كن mamanshabi.niniweblog.com
مامان شبي مامان هانا
17 خرداد 91 14:38
اااااااااااااااا ببخشيد اسم ني نيت كه آرمينه اول نديدم
شقایق.مامان حباب
17 خرداد 91 15:42
سلام مامان جونی... ناراحت نباش.... مهم اینه که بیشتر راهو طی کردی... دیگه چیزی نمونده که....
ازهمه مهمتر اینکه خداروشکر نینی سالم میاد بغلت... حالا چندروز اینور و اونورشو بیخیال.......
همیشه شاد باشی.......


مرسی عزیزم واسم دعا کن این روزها زود بگذرن ...
mamane Ali
18 خرداد 91 21:21
این اختلاف روزا طبیعیه. من چند هفته اختلاف بود بیم سونوهام ولی آخرش طبق سونوی اول به دنیا اومد. روش زایمانت رو تعیین کردی؟
mamane Ali
19 خرداد 91 20:58
به سلامتي ..پس نگران اختلاق روزا نباش .. هر وقت موقعش یاشه میاد.. راستی بهت تبریک میگم که تحت تاثییر جو حاکم روش دوم رو انتخاب تکردی انشالله به خودم بری و زایمان فوق العاده راحتی داشته باشی
میرزا کوچک خان
20 خرداد 91 13:35
ایشالا سلامت بیاد توی بغلت... جدی 14 کیلو اضافه وزن داشتی؟!
نایسل
21 خرداد 91 12:47
آخی عزیززز دلممم
نایسل
21 خرداد 91 12:47
هر موقع صلاحت بود سالم س حال دنیا بیاد