آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

اولین دیدار

1391/3/27 15:40
نویسنده : mumy
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لب قلوه ای منبغل

 مامی جون چند روز نتم قطع بود نتونستم بیام واست بنویسم بلاخره بعد این همه وقت من تونستم یه کوچولو شما رو ببینم

دوشنبه بود که شیکمم داشت از درد میترکید و من کلییییییی نگرانت بودم اومدم برم یش دکترم که نبود و تصمیم گرفتم برم سونو البته نه سونویی که همیشه میریم چون اونجا باید یک ماه قبل نوبت بگیریم رفتیم یه جا دیگه با کلی استرس

 همه چیزو چک کرد نرمال بود فقط میخواستی من ببینمت شیطونمقلب

 منم هر چی چشامو ریز و درشت کردم که ببینمت چیزی ندیدم تا این که خود دکتر بهم گفت پای نینیتو ببین و زوم کرد نگاه کردم دیدم واییییییییییییییی یه پای کوچولو و یه شصت ناز دکتر میگفت انگار داره گاز میده اون یکی پاتو هم نشون داد شبیه یه جوراب کوچولو بود نمیدونی چه ذوقی کرده بودم لباتو هم نشونم داد وووووووش قلوه ای غنچه دقیقا مثل این  وقتی موچ میکنه >ماچ

دیگه من دردام یادم رفت از بس ذوقیدم کلی هم غصه خوردم که چرا از اول پیش همین دکتر نرفتم و پیش اون بداخلاق رفتم که تورو نشونم نمیدادقهر

وزنتم دو کیلو چهارصدگرم بود ماشالا کپل شدی مامانخوشمزهدلم میخواد گازت بگیرم

مامانی من باید برم حموم و یکم به خودم برسم و خوشمل بشم باز میام واست مینویسم

راستی مرسی از همه دوست جونا که نظر گذاشتن واسه سیسمونی سرعت نتم پایینه نشد یکی یکی تشکر کنم شرمنده بوس همگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
27 خرداد 91 16:48
آخیییییییییییییییییییییییییییییی عزیزمممممم خدارو شکررر عشقم
مامان یاشار
27 خرداد 91 17:04
دیگه به سلامتی چیزی نمونده ، ایشالا به راحتی زایمان میکنی و آرمین گل رو بغل میگیری
mamane Ali
28 خرداد 91 16:54
سلام ماماني .. سونو سه بعدی بود؟ راستی سیسمونی مبارک نینی باشه.. به سلامتی از وسایلش استفاده کنه