آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

آخرین ویزیت دکتر (اگه خدا بخواد)

1391/5/9 14:16
نویسنده : mumy
684 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بلاخره هشتم شد و من و آرمین کچمل رفتیم دکی ببینیم نتیجه ی اون همه پیاده روی و تاول های پام به کجا رسیده .

که بعد از اون معاینه چندش مشخص شد خیلی پیشرفت داشتیم و سر پسملم بلاخره اومده تو لگن هورا

هم خوشحال شدم هم استرس گرفتم احساساتم باز قروقاطی شده نمیدونم چرا اینقدر ترسیدم.

قبلش چون بلاتکیف بودم خیالم یکم راحت بود وخودمو زده بودم به اون راه ولی الان نه نگرانباید هر لحظه منتظر بهترین اتفاق زندگیم و بزرگترین ترس زندگیم(زایمان) باشم.

خلاصه این که دکی سه تا امپول داد برای شل شدن دهانه رحم و گفت اخرین ویزیت هست مگر اینکه شما تا دو هفته دیگه تشریف نیاری .

حالا باید همش منتظر باشم . خیال باطل

راستی دوست جونا من از نینی سایت قطع دسترسی شدم کسی میدونه باید چیکار کنم ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 15:47
از دست تو با این عجله هات.بذار یه چیزایی بهت بگم که صبرت رو تقویت کنه. ببین دوست گلم وقتی بیشتر تو دلت بمونه وزنش بهتر میشه واین خیلی عالیه چون جوندارتره وراحتتر بغلش میکنی واحتمال آسیبهای احتمالی خیلییییییییییی کم میشه. از همه مهمتر احتمال زردی خیلیییییییی کم میشه که این زردی به مراتب از زایمان وحشتناکتره به خدا.دوست گلم روزی یک لیوان عرق کاسنی بخور واسبرزه . برای خودت وپسمل نازت بهترینها رو آرزو دارم. کیان کوچولوی دخترخاله من ساعاتی پیش متولد شد.هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 15:49
از زایمان طبیعی نترس که به مراتب از سزارین بهتره ممکنه چند ساعتی خیلی درد بکشی ولی می ارزه چون لحظه ناب مادری رو تجربه میکنی که یک دنیا ارزش داره وای خدااااااااااااااااااا چه لحظه ایه. التماس دعا عزیزم لحظه زایمانت من رو فراموش نکن با افتخار به لینک دویتان ما افزوده شدید.
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 15:51
آهنگ وب خیلی دلنشینه آفرین به سلیقه ات دوستم
شقایق.مامان حباب
9 مرداد 91 18:49
آرمین گلم هر وقت دوست داشتی بیا... عجله های مامانو نبین... به موقع بیا که سرحال سرحال باشی قربونت برم...
بنفشه بانو
9 مرداد 91 22:48
سلام عزیزم.من مخاطب خاموش تک تک پست های وبلاگت و همینطور تاپیک خاطره آگاهی از بارداری در نی نی سایت هستم.دوستان سراغت رو میگرفتن. گفتم که مشکل فنی سایت دسترسی ات رو قطع کرده. عزیزم ان شاءالله زایمان راحت و خوبی داشته باشی. یک توصیه دوستانه. گلم وقتی انقباض های رحمت موقع زایمان تازه شروع میشه چند تا خرما بردار و آیات 21تا26سوره مریم رو بخون و بهش بدم و بعد تناول کن. فوق العاده دردت رو کم و زایمانت رو تسریع می بخشه. به خیلی ها گفتم و نتیجه اش رو هم دیدن. خواهر خودم که سر زایمان قبلش 11ساعت توی اتاق زایمان درد کشید سر زایمان بعدی این کار رو کرد و از وقتی راه افتاد و رفت بیمارستان تا ساعت زایمانش کمتر از 2ساعت شد و بعدا بهم گفت چقدر کم درد تر و بهتر زایمان کرده. به خدا میسپارمت تا زایمانی راحت داشته باشی عزیزم.

قربونت برم عزیزم چشم حتما میخونم مرسی از راهنماییت کاش زودتر از قطع دسترسی در بیام دلم تنگ شده واسه نینی سایت



لیلا
10 مرداد 91 1:26
واااااااااااای عزیز دلم الهی شکر . عزیزم دعات میکنم که هر موقع به صلاحته آرمین گلم تشریف بیارن . وای قلب منم داره میزنه واسه لحظه دیدار . میدونم سخته تو اون وضعیت اما ما رو بیخبر نزار باشهههههههههه؟؟؟؟؟ امیدوارم زایمانی راحت داشته باشی . جالبه امروز خوندم که نادعلی رو 3 بار رو اب بخونی و بخوری زایمانت بهتر و سریعتر میشه . حضرت زهرا کنارت و یاورت باشه . ما رو هم دعا کن
بنفشه بانو
10 مرداد 91 2:46
عزیزم به مدیریت سایت ایمیل زدم و مشکل رو مطرح کردم. ان شاءالله به زودی درست میشه.
نفس مامان آویسا
10 مرداد 91 9:07
سلام خانومی به سلامتی ان شاالله خدا کنه یه زایمان طبیعی راحت داشته باشی چون واقعا سزارین خوب نیست
مامان هانا
10 مرداد 91 9:50
سلام دوستم خوبی؟ من خیلی بهت سر میزنم چون زایمانامون نزدیک هم هست و همش می خوام بدونم که نی نیه شما اومده یا نه.منم امروز می خوام برم دکتر.منم از پیاده روی خسته شدم و بهم فشار میاد.چند ساعت می رفتی شما؟ از خوردن روغن کرچک اطلاعاتی اگه داری به منم بگو.
نسی (مامان درسا)
10 مرداد 91 13:54
گلم هنوز قطع هستی دلمون برات تنگ شده. پسمل کچلت چطوره؟؟؟ مراقبت خودت باش عزیزم
ترکان
10 مرداد 91 14:58
آرمین گلی پس کی میای ما ببینیمت آخه؟
نایسل خانم
10 مرداد 91 16:47
خب پس بلاخرههههههههه نتیجه داد راه رفتناا
نایسل خانم
10 مرداد 91 16:47
عزیزممم برو سزاررییین خودتووو مارو راحت کننن دیگه
خاله مژگان
14 مرداد 91 10:55
سلام دوست جونم خوبی ؟ نی نیت خوبه؟ معلومه که خوبه .جاشم که راحته و نمی خواد بیاد بیرون. ایشاالله هر موقع که صلاحه بیاد.از زایمان نترس اونم برای خوش شیرینه. با این دید بهش نگاه کن. مواظب خودت باش.