آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

یه مامان خسته، یه پسمل شیطون

1391/5/10 17:02
نویسنده : mumy
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.

داشتم برای بار شونصدم خونه تکونی میکردم واسه اومدنت که خسته شدم گفتم بیام بشینم یکم باهات حرف بزنم .

چطوری جوجه ی من ؟ دیروز مامانو نصف عمر کردی از وقتی بیدار شدم تکون نخوردی تا ساعت پنج و نیمخنثی

دیگه داشتم کلافه میشدم همه روش ها رو استفاده کردم بازم هیچ .شیکممو با روغن چرب کردم همیشه خوشت میومد زود تکون میخوردی ولی بازم خبری نشد تا اینکه زنگ زدم به مامایی که قرار هست به دنیا بیارتت گفتم چیکار کنم ؟ گفت چند تا ابمیوه شیرین بخور و دراز بکش به پهلو چپ تا نیم ساعت دیگه اگه تکون نخورد بیا بیمارستان نوار قلب بگیریم ازش گریهداشتم سکته میکردم هزار و یک فکر اومد و رفت تو کلم که یهو بابا زنگ زد بای بریم امپولتو بزنیم منم هیچی نگفتم بهش نمیخواستم ناراحت شه رفتم سوار ماشین شدم تو راه بودیم که دیدم پنج شش تا لگد گنده زدی بغلفکر کنم از سر و صداها بیدار شدی خلاصه خیالم راحت شد .

کلا این روزا جات تنگ شده تنبلم شدی ناراحتفقط پاهاتو فشار میدی به سمت بالا

اوه اوه دیر شد مامان من برم برسم به ادامه خونه تکونی تا بابایی نیومده اخه باید بریم اخرین امپول رو هم بزنیم باز میام واست مینویسم

امیدوارم این اخرین خونه تکونی باشه تا اومدنت

ماچ گنــــــــــــــــــــــــدهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل خانم
10 مرداد 91 17:14
آخییییییییییییییییییییی عزیززز دلممممم قربونت برممم وای خیلی ترسناکه جراتی داری..من عمرا نمیرمم
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:41
دخترررر کم کار کن کیسه آبت پاره نشهه
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:43
وایییییییییی اونو بیهوش میشی نمیفهمی ولی این نه الهی از اینا باشی که زایمانشون راحته وایییییییییییییییییییییییی خدا
نایسل خانم
10 مرداد 91 22:56
ای ناقلااا به خودت شده داره فیلمت میکنه
ترکان
11 مرداد 91 17:41
ایشالا آخریشه
ترکان
12 مرداد 91 11:00
یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم. دعای زیر را بخوانید: ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ...... حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، ..