آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

باز مامی رو سر کار گذاشتی :(

1391/5/14 1:42
نویسنده : mumy
675 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ خبری نیست!

مامان کی میخواهی بیایی بیرون همه منتظرن دیشب همه فکر کردن میایی خودمم همه کارارو کردم اماده اماده بودم ولی خبری نشد !

امروز فقط تلفن جواب دادم و گفتم که نیومدی ناراحت

بابایی که کچلم کرد از بس گفت چرا نیومد خنثی

امروز باز زنگ زدم به ماما تعجب کرد وقتی بهش گفتم درد ندارم گفت روغن کرچک بخور اگه دردات شروع نشد بیا واسه القای درد مصنوعی

کپسول کرچک خوردم هنوز هیچ خبری نیست واقعا نمیدونم چیکار کنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان هانا
14 مرداد 91 9:03
عزیزم سلام.من راجع به این قضیه خیلی تحقیق کردم و مقالات علمی خوندم.تا 41 هفته ات تکمیل نشده اصلا القا انجام نده.بچه مثل میوه است باید برسه تا بیفته.پس هنوز فرصت داریم.1 روز هم یک روزه.عجله نکن و صبور باش.اوایل هفته 41 باید یه سونو انجام بدی اگه نرمال بود همه چی دیگه اصلا نگران نباش.خدا کمکت می کنه فقط دعا کن و از ته دل همه چی رو به خدا واگذار کن بدون اذن اون حتی یک برگ هم از شاخه درختی نمی افته چه برسه به تولد یک انسان. در پناه حق باشی
نفس مامان آویسا
14 مرداد 91 10:44
به وقتش میاد خانومی مراقب خوت باش با عکسش برگرد
ترکان
14 مرداد 91 11:29
مامانی بی خیال شو بو سزارین کن.اگه آرمینو به حاله خوش بذاری رضایت نمیده که بیاد
نایسل جون
14 مرداد 91 19:06
وای خداااااااااااااااا نمیخواد ازت جدا بشه خب مگه زوره
نایسل جون
14 مرداد 91 19:06
الهی به خوبی خوشی د نیا بیاددد برو سطارین کن دیگه
مامان بهراد
15 مرداد 91 0:42
خاله جووون به من رای میدی؟؟؟ اگه رای بدی قول میدم با همین دل کوچولوم برات دعا کنم اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید