آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

شاید آخرین نوشته قبل از دنیا اومدنت!

1391/5/13 1:37
نویسنده : mumy
787 بازدید
اشتراک گذاری

ممکنه این اخرین باری باشه که تو دلمی و دارم برات مینویسم

 

امشب رفتم زایشگاه و معاینه شدم دو سانت دهانه رحمم باز شده بود و خود ماما هم یکم تحریکش کرد و گفت ممکنه امشب دردات شروع بشه.

مامانی راستشو بخوایی ترسیدم از اون جیغ هایی که اونجا شنیدم استرس دارم نمیدوم من توانایی اینکارو دارم یا نه

هزارتافکر تو سرم میره و میاد...مامانی نمیدونم چی میشه هزار تا اتفاق ممکنه بیوفته ...اینو بدون همیشه عاشقت بودم وهستم همینطور بابایت به خاطرت هر کاری میکنه همیشه قدرشو بدون

باید برم به کارام برسم یه کوچولو هم درد دارم

مامانی قول بده قوی باشی عزیزمم دوستت دارم ماچ

دوست جونا برامون دعا کنید .ممکنه یه مدت نتونم بیام چون خونه خودم نیستم تا نت گیر بیارم بهتون سر میزنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هانا
13 مرداد 91 10:02
خدا یارت باشه عزیزم ایشا ا... مادر و نی نی به سلامتی میاین پیش بابای خونه. برات دعا می کنم و محتاج دعات هستم.از هیچی نترس و حتما دردات که شروع شده خرما بخور و با خودتون بیمارستان هم ببرین.
نسی
13 مرداد 91 13:10
ایشااله به سلامتی به دنیا می یاری خوش به حالت منم دوست دارم نی نیم زود بیاد تو بغلم مواظب خودت باش
نرگس
13 مرداد 91 18:49
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی .نگران نباش. خیلی التماس دعا دارم.