آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

تولد بابایی

1391/2/14 20:22
نویسنده : mumy
553 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز چهارده اردیبهشت تولد بابایی هست بر عکس همین امروز من مریض شدمناراحت

کادوشو چند وقت پیش گرفته بودم یه کفش اما کیک و اینا نشد بگیرم

مامانی قدر باباتو بدون همیشه. بابایت تنها کسیه که هر کاری واسه اسایشمون میکنه این روزا خیلی مشکل داره واسش دعا کن کاراش درست شه .

 

خدایا سایشو از سر من و پسرم کم نکن

تولدت مبارک عشقمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
15 اردیبهشت 91 0:07
سلام . باز هم مثل همیشه زیبا و قشنگ نوشتید. وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر هم بدید . ممنونم .
تــــــآنـــیــــا
15 اردیبهشت 91 19:30
مامان الی
16 اردیبهشت 91 9:36
سلام خانومی
نازی
خدا نی نی رو حفظ کنه برات
من با اجازه لینکت کردم
بوسسسسس



MerC azizamm
دیبا نفس مامان
16 اردیبهشت 91 10:06
سلام لینکت کردم عزیزم. تولد شوهر تونم مبارک باشه ایشالا صد سال باهم به خوشی و خوبی زندگی کنین


MerC
مامان دخملی
16 اردیبهشت 91 10:33
سلام عزیزم من لینکت کردم خیلی وقته تولد همسری هم مبارک
دکمه
16 اردیبهشت 91 10:56
تولدشون مبارک!

انشاالله یه عمر با سلامتی کنار هم با کوچولوتون زندگی کنید!



:-*
نایسل
16 اردیبهشت 91 19:33
تولدشون مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک