آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

آخرین ماه انتظار ❤

1391/4/3 23:00
نویسنده : mumy
543 بازدید
اشتراک گذاری

.:آرمین جان تا این لحظه ،

8 ماه و 0 روز و 14 ساعت و 4 دقیقه و 45 ثانیه تو دل مامانشه :.

واییییییییییییی خدا جونم همش یک ماه مونده تا اومدن آرمین جونمبغلهورا

البته یه دوازده روزی اختلاف هست که اونم چیزی نیست

دیگه همه چیز امادس خونه تکونی کردم وسایلاتم تکمیله فقط مونده اخر ماه برم خودمو خوشگل کنم مژه

دو ماه ارایشگاه نرفتم میترسم منو با بابایی اشتباه بگیری خنده

هفدهم نوبت دکتر داریم هجدهم هم سونو فکر کنم اخرین سونو باشه .

دیگه اینکه پنج شنبه رفتم زایشگاه و با مامایی که قراره به دنیا بیارتت صحبت کردم و نوبت گرفتم قراره یکم مرداد برم  پیشش

راستی مامان واسه خودت مردی شدی ماشالا پاهات زیر دنده هام اومده و یکمی اذیتم میکنه .پسملم قد بلنده ماچ

کاش این ماه هم زودی بگذره....

خدایا ! شکرت که این مدت هوامونو داشتی و مواظب پسرم بودی .عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

mamane Ali
4 تیر 91 1:17
سوگل
4 تیر 91 13:16
سلام دوست خوبم چه طوری ارمین گل ما خوبه به سلامتی دیگه کم مونده انتظارت تمام بشه انشالله به خیر و خوشی ارمین گل رو تو بغلت بگیری مواظب خودت باش
نایسل
4 تیر 91 13:28
آخی عزیز دلم واقعا ها یه ماه دیگه ایشالا که تا اخرش مثه این مدت خوب بری جلو
نایسل
4 تیر 91 13:28
منم دلسرد شدم دیگه
مامان نازنین زینب
4 تیر 91 14:29
سلام عزیزم
روزهای خیلی قشنگیه عزیزم
دخمل ناز من هم نهایتا تا 11 روز دیگه پیشمه
این روزا دیگه داره پشتک وارو میزنه
نمک حذف کن از غذاهات
کم کم شروع کن به خوردن عرق کاسنی
خربزه - نون جو - پنیر بی نمک و کلا غذاهای چرب استفاده نکنمن دارم سایت دخترمو آماده مینم بهت خبر میدم خوشحال شدم به آرمین جونی بگو دخمل منو دعا کنه عزیزم. بای


خوشبحالت که فقط یازده روز داری مرسی از راهنمایات .حتما خبر بده چشم حتما دعا میکنیم واستون

نرگس
4 تیر 91 19:00
مبااااااااارکهههههههههه گلم. انشاالله که به سلامتی
شقایق.مامان حباب
6 تیر 91 15:37
واااااااای خداجون دیگه چیزی نمونده............ خوش به حالت..... خیلی مواظب خودت و آرمین گلی باش...........
نفس
6 تیر 91 19:19
ان شاالله زود زود و خوب خوب تموم شه اين روزهاي انتظار
میرزا کوچک خان
6 تیر 91 19:21
مبارکه!
مامان الی
8 تیر 91 9:13
سلام عزیزم فدات شم خوش به حال تو که یه ماه از من به نی نی نزدیکتری خدا فرج خیر بهت بده گلم زایمان راحتی داشته باشی
لیلا
8 تیر 91 18:58
وااااااااااااااااای مامی جون چقدر خوب . تو 8 ماه رو طی کردی من 8 ماه مونده . هههههههه . انشالله این 1 ماه هم به سلامتی طی میشه و روی ماه پسر نازت رو میبینی . انشالله چه اسم قشنگی هم داره همیشه نامدار باشه . راستی با اجازه وبلاگت رو لینک کردم
شقایق.مامان حباب
10 تیر 91 20:47
مامانی سلام بروزم... خوشحال میشم تشریف بیارین