آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

چشم انتـــــــــــظار

1391/4/19 7:19
نویسنده : mumy
520 بازدید
اشتراک گذاری

باز دوباره این دو هفته تاخیر بهم ضد حال زدخنثی

دیروز رفتیم دکی و بهش گفتم تکلیف منو روشن کن من ٣٧ هفته و یک روزم یا ٣٥هفته و یک روز کلافه

دکی گفت اولین سونو دقیق تر هست و فهمیدم که داشتم خودمو گول میزدم و دو هفته عقب ترم هعیییییییی  افسوس

صدای قلب شما مثل همیشه خوشمل و خوب بود وزن بنده ٨٣.٥ کیلو خنثی فشارم هم خوب بود خدارو شکر و قرار شد دو هفته دیگه باز برم .سونو هم نداد گفت فعلا لازم نیست ناراحت

نمیدونم چرا این روزها داره دیــــــــــــــر میگذره تا هشت ماه مثل برق گذشتا اما از وقتی رقتم تو نه انگار روزا تکون نمیخورن .

هلاکم واسه دیدنت مامان گریه

راستی دیروز رفتم اون لباس خال خالیا که خوشم اومده بودو بلاخره گرفتم و همش فکر میکنم توشون چه شکلی میشی دلم ضعف میره

 

دیگه اینکه وسایلا خودمو خودتو جمع کردم چون چند روز اول خونه مامان بزرگ میمونیم .

همه چی آماده هست

منتظرتم عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

Miss-M
19 تیر 91 12:48
مامی جون لینک نیستم که؟؟!!!
خاله مژگان
19 تیر 91 16:59
سلام دوست جونم چه ست خوشگلی خریدی ولی کاش از اون زیر دگمه دارش رو هم میگرفتی که پهلوهای آرمین جون سرما نخوره ببخشیدا که فضولی کردم
نرگس
20 تیر 91 6:57
سلام عزیزم مبارکههههههههههه. تاریخ زایمانت حدودا کی میشه گلم؟ انشاالله که به سلامتی این روزها هم میگذره . عجله نکن. بعدا دلت برای این روزها تنگ میشه هااااااا
مامان شبی مامان هانا
20 تیر 91 9:23
سلام عزیزم احساستو درک می کنم منم منتظرم و عجله دارم که هر چه زودتر نی نیمو ببینم و بغلش کنم ولی از خدا می خوام سر وقت و سالم به دنیا بیان.برات آرزوی بهترین روزها رو در کنار نی نیت دارم
زهرا
20 تیر 91 10:01
به سلامتی تنشون کنی این لباس خوشملارو... غصه ی تاخیر رو نخور.. چون وقتی نزدیک بشه هم میای و از استرست مینویسی.. ههه همین هاست که بارداری رو شیرین میکنه مامی جون.
لیلا
20 تیر 91 11:17
آخی عزیزم چقدر سخته هااااا فدای سرت به زودی این روزها هم میگذره و میاد تو بغلت واااای جیگرم . زنده باشه همیشه
میرزا کوچک خان
20 تیر 91 14:40
سلام! چه لباس خوشملیه! میگم یعنی یه هفته از من جلوتری تو؟ پس چرا سن نی نی رو اون بالای وبت اینطوری نوشته؟ انگاری یه ماه بیشتره.... بهرحال... انشاالله آرمین گوگولی به سلامت به دنیا بیاد....
وندا
20 تیر 91 16:45
انشالله به سلامتی عزیزم
mamane Ali
21 تیر 91 19:39
انشالله به سلامتي دنیا میاد و دلت برای این روزا تنگ میشه
مامان یاشار
22 تیر 91 8:08
به سلامتی خانومی، ایشالا نی نی خوشگلت به راحتی دنیا میاد و میپره تو بغلت و اونموقع دیگه هیچی مهم نیست. مراقب خودت باش
ترکان
24 تیر 91 11:10
ایشالا که آرمین جان به سلامتی به دنیا بیاد


merc
نفس
25 تیر 91 10:31
آره مامانی ماه نه خیلی سخته ولی آخرش خیلی شیرینه خدا گنه برای شما هم اخرش زود زود برسه
میرزا کوچک خان
25 تیر 91 11:32
ببین من قاطی کردم.... طبق اولین سونو من الان تو هفته 35 هستم. با تاریخ و سن بالای وبلاگمم مطابقت داره. یعنی من دوشنبه می رم تو هفته 36. ولی تاریخ بالای وب تو خیلی بیشتر نشون میده. حتما سن نی نی رو درست وارد نکردی. تو این هفته میری تو 37 هفته طبق گفته خودت. به تاریخ اولین سونو و تاریخ تشکیل جنین دقت کن دختر....
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 17:34
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان دخملی
27 تیر 91 16:02
سلام ای جانم حال این روزاتو درک میکنم مواظب خودت و نی نی باش
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 17:36
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir/
میرزا کوچک خان
28 تیر 91 18:29
ببین منم قاط زدم بخدا. اولین سونوی من تو تاریخ 25 دی میگه من تو هفته هفتمم. طبق اون و تاریخ پریودم که اول آذره الان من هفته سی و شیشم هستم. یعنی 35 رو پر کردم. ولی نمیدونم چرا اون بالا اشتباهه. حتمن تاریخ تشکیل جنین رو اشتباه وارد کردم. بیخیال سن جنین اون بالا شدم من. دکترمم میگه الان تو هفته سی و شیشم طبق اولین سونو....
نایسل
30 تیر 91 2:04
پس این کاکل زری کی میاد من دلم ضعف رفت ..
وروجک ما
30 تیر 91 12:33
سلام عزیزم مرسی از نطراتت خیلی خوشحالم کردی انشالله شما هم چیزی نمونده به لحظه ی دیدار انشالله به سلامتی پسرتو بغل کنی و روز زایمانت بهترین روز زندگیت باشه
وروجک ما
30 تیر 91 12:37
این قدر نگران نباش این قدر زود میگذره که وقتی نی نی میاد دلت برا این روزا تنگ میشه برا لگد زدناش تازه الان راحتری بزار بیاد وقت سر خاروندن نداری خواهر ههههههه از این روزا استفاده کن خوب استراحت کن
نایسل
30 تیر 91 13:32
:کاکل زری بیا دیگه دلم میخواد ببینمتت
شقایق.مامان حباب
30 تیر 91 16:23
عزیزم سلام....... ناراحت نباش... این روزا هم میگذره چه لباس خوشملی مبارک باشه خاله جون
ترکان
31 تیر 91 1:13
دوست خوبم منم وبلاگ دار شدمخوشحال میشم به منم سر بزنی
خاله مژگان
1 مرداد 91 15:00
دوستم کجای؟ همه خوبه؟
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:41
تشریف بیارید من و محمد آپ شدیم خوشحال میشیم