آرمین جونی آرمین جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

❤ پسمل مامی ❤

این روزها

1391/6/2 12:25
نویسنده : mumy
585 بازدید
اشتراک گذاری

افسردگی از پا در اوردتم ...

تو این چهارده روز شاید شش ساعت خوابیدم

چقدر ذوق و شوق داشم انگار اصلا من اون ادم نیستم زندگیم شده گریه

دست تنهایی یه طرف و بی تجربگی یه طرف

عطش و ضعف عجیب غریبم یه طرف

وقت اینکه برم دستشویی هم ندارم 

نمیدونم چرا من باید اینجوری شم ؟! چرا بقیه که زایمان میکنن اینقدر شادن

دوستان نظرای همتونو میخونم اما وقت جواب دادن ندارم شرمنده

لطفا برام دعا کنید لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ادمین
2 شهریور 91 12:32
..:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ------------- انواع کارتون هاي جذاب و دوست داشتني براي کودکان دلبند شما آموزش زبان انگليسي براي کودکان آموزش زبان انگليسي براي خردسالان انواع بازي هاي فکري و جالب و.... فقط از ما بخواهيد: www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------- اگر مايل به تبادل لينک بوديد ابتدا ما را لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد. با تشکر
شقایق.مامان حباب
2 شهریور 91 13:04
ایشالا به زودی خوب بشی گلم پسری رو ببوس
شهرزاد
2 شهریور 91 14:53
عزیزم افسردگی تو زندگیه همه ی آدمها هست بهترین کار اینه که تنها نمونی و از یک دکتر خوب برای گدشتن از این دوران کمک بگیری و نذاری به جاهای بدتری کشیده بشه وظایف نگهداری از بچتو با شوهر و مادرت تقسیم کن و همه ی این بار رو تنهایی به دوش نکش تنها کسی که می تونه بهت کمک کنه خودتی تا خودت نخوای نمی تونی از این دوران بگذری (من خودم بارها افسردگی رو تجربه کردم و از روی تجربیاتم اینها رو گفتم امیدوارم موفق بشی به خاطر بچت)
ماهرخ
2 شهریور 91 15:17
مامي آرمين جان، قدم گل پسرت مبارك باشه ....ببين عزيزم توي فرنگ به اين شبه افسردگي كوتاه مدت كه بلافاصله بعد از زايمان مياد اصلاً افسردگي نميگن ميگن بيبي بلوز baby blues كه چند روز طول ميكشه و براي خيلي ها پيش مياد...مال به هم ريختن هورمون هاست. خلاصه اينكه فكر نكني اين افسردگي بعد از زايمان هست و حالا حالا باهات ميمونه .... سعي كن از اطرافيانت كمك بگيري .... به خودت تا جايي كه مي توني برس و حتي اگر خوابت نميبره استراحت رو از خودت دريغ نكن .... ايشالا كه به زودي خوب خوب ميشي و ميفتي روي دور لذت بردن از ني ني دار شدن. بوس براي خودت و شازده پسر گلت
بنفشه بانو
2 شهریور 91 23:35
سلام. الهی عزیزم. کاش میشد بیام کارهاتو بکنم تا دست تنها نباشی. عزیزم به همسرت بگو الان وضعیت روحیت آشفته است. بگو بیشتر از قبل نوازشت کنه. قرآن بخون تا آروم بشی. برات همش دعا می کنم. دعا می کنم دلت آروم بشه شاد بشه. بخندی. سعی کن کاچی بپزی بخوری.هم زودتر خوب میشی هم قوی میشی هم برای نشاطت خوبه. نگرانتم عزیزم...
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:56
عزیز دلم خیلی نگرانتم ولی تنها کسی که میتونه بهت کمک کنه خودتی خانومی. مشاور برای این وضعیتت عالیه میدونم وقت نداری بری دکتر .بهت پیشنهاد میدم با کارشناسان تلفنی تماس بگیری .
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:56
خصوصی داری گلم
لیلا
3 شهریور 91 20:32
عزیز دلم این روزها رو همه دارن . فکر میکنی چون طبیعی هست و مال هورموناست و کم خوابی اولش چون نینی کوچولو هست . هی میخوره و خرابکاری . مدام در حال تعویض هست آدم اما به زودی تموم میشه و به روال زندگی شما عادت میکنه . به صورت ماهش نگاه کن و لذت ببر و از مامانینا بخواه که بیان و کمی سرگرمت کنن . امیدوارم به زودی توپ توپ باشی و بنویسی